B4stian Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Kommer den 17. mai? Beta eller fullversjon? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Kommer den 17. mai? Beta eller fullversjon? 6091010[/snapback] Beta. Fullversjon kommer i juni en gang. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Dell_9200: Legger du ut en link vi kan laste det ned fra? Eller må man abonnere på noe/være medlem av Microsoft som du sier? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Dell_9200:Legger du ut en link vi kan laste det ned fra? Eller må man abonnere på noe/være medlem av Microsoft som du sier? 6091144[/snapback] Når jeg mener lekket ut, snakker jeg om en beta som ikke er ment for allmennheten. Ihvertfall ikke ennå. IKKE spør hvor man kan laste dette programmet ned! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Dell_9200:Legger du ut en link vi kan laste det ned fra? Eller må man abonnere på noe/være medlem av Microsoft som du sier? 6091144[/snapback] Når jeg mener lekket ut, snakker jeg om en beta som ikke er ment for allmennheten. Ihvertfall ikke ennå. IKKE spør hvor man kan laste dette programmet ned! 6091161[/snapback] Greit, jeg burde ha visst reglene bedre! Gleder meg til 17. mai i alle fall Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Nå har jeg oppdatert førstepost med et spørsmål som mange nok kommer til å lure på 17. mai. Jeg skal også oppdatere førsteposten med vilkår for de forksjellige Urge abonnementene som finnes. Edit: Oppdatert første post med helt nye, ferske bilder. Sjekk ut hvordan Urge ser ut og fungerer i praksis! Endret 13. mai 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Sjekk ut enda flere bilder og bedre forklaring om hva Urge er i førstepost. Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Har ikke iTunes like mye info om musikken som Urge? Jeg tenker på album bilder og mp3-tags eller tilsvarende. Hvilke lydformater bruker de? Hva slags kopi beskyttelse rår? Er det slik at du egentlig bare laster den en "cache copy" av musikkfilene fra Urge? Og at disse blir ubrukelig når du ikke betaler abonnement lengre? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Har ikke iTunes like mye info om musikken som Urge? Jeg tenker på album bilder og mp3-tags eller tilsvarende. Hvilke lydformater bruker de? Hva slags kopi beskyttelse rår? Er det slik at du egentlig bare laster den en "cache copy" av musikkfilene fra Urge? Og at disse blir ubrukelig når du ikke betaler abonnement lengre? 6104027[/snapback] Nei, det har de ikke. Urge skal ikke bare være en nedlastningstjeneste, men også et community. Det er også lettere å finne frem i Urge, samtidig som det uten tvil ser bedre ut. WMA brukes. 192 kbps ved nedlasting, 128 kbps ved streaming fra serverne. DRM. Det er ikke helt sikker på hvilken grad av DRM som rår, men tidsbegrensing tror jeg vil være aktuelt på "All Acess". Dog, har man kjøpt en enkelt låt, eller kjøpt et album så er det ditt. Fritt til å bruke, og laste ned igjen. "All Access" vil gi deg muligheten til å ha musikken din på 3 maskiner, mens "All Access - To Go" vil gi deg muligheten til å synkroniser med enheter og kanskje også brenne ut filene. Du laster ned filen, men du får en autorisasjon fra Urge til å spille av den filen til en viss dato, tror jeg. Kjøper du derimot sangen er det ikke tidsbegrensning. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Prøv WMP 11 nå: http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Vi...Player-11.shtml Eller vent til Beta 2 offisielt er lansert. Husk at du må ha XP SP2 installert! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Prøv WMP 11 nåEller vent til Beta 2 offisielt er lansert. Husk at du må ha XP SP2 installert! 6105125[/snapback] og ha en orginal eller nycracka windowsinstallasjon Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Prøv WMP 11 nåEller vent til Beta 2 offisielt er lansert. Husk at du må ha XP SP2 installert! 6105125[/snapback] og ha en orginal eller nycracka windowsinstallasjon 6105368[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) at 1 av 3 i følge microsoft (?) kjører en ikkegodkjent kopi, tallet er kansje høyere her på forumet, så det er greit at folk er klar over det før de eventuelt laster ned programmet. windowsprogrammet heter forøvrig windows genuine advantage Endret 14. mai 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 at 1 av 3 i følge microsoft (?) kjører en ikkegodkjent kopi, tallet er kansje høyere her på forumet, så det er greit at folk er klar over det før de laster programmet ned 6105436[/snapback] Åja. Selvfølgelig. Man må ha en lovlig kopi av XP for å installere WMP 11 på maskinen. Trodde jeg nevnte det, men glemte det i farten. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Denne er faktisk Herlig! Digger måten ting blir sortert på. Fant nett ut at det er eit par album eg har fleire av. Skal teste den ut meir når eg har beidre tid. Men godt førsteinntrykk uten tvil! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Så fin ut, men jeg holder meg til MediaMonkey. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Denne her er helt genial! Genialt med bilde av album og sortering etter eget ønske... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Denne her er helt genial! Genialt med bilde av album og sortering etter eget ønske... 6108936[/snapback] Ja MS går i riktig retning Men merker at det er en BETA, ettersom den har litt problemer. Utseendet er veldig flott, og liker den spesielt når den ligger på verktøylinja. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Så fin ut, men jeg holder meg til MediaMonkey. 6108933[/snapback] Det gjør jeg også. Til synkronisering og sortering, men WMP 11 er kommet svært langt. Opplevelsen av musikken knuser alle, til og med iTunes. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Så fin ut, men jeg holder meg til MediaMonkey. 6108933[/snapback] Det gjør jeg også. Til synkronisering og sortering, men WMP 11 er kommet svært langt. Opplevelsen av musikken knuser alle, til og med iTunes. 6110101[/snapback] Utssendet er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå