Gå til innhold

Windows Media Player 11 lansert!

Anbefalte innlegg

ARGH.

Virker til at en ikke kan bruke print screen overhode når WMP11 kjører

Greit nok at de fjerner muligheten for å ta bilder av inneholdet som spilles av, men hvorfor deaktivere hele funksjonen?

7221886[/snapback]

Jeg klarer det. Er du helt sikker på at du ikke har f.eks Photoshop CS2 oppe? Hos meg gjør den at skjermdump-cachen ikke blir oppdatert.

Takk incanus!

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan den synkronisere med Creative Zen Vision:M? Skal kjøpe den neste helg :)

Instalerer nå..virker som den er BEDRE enn Wianmp! Hmm...Tipper Winamp folka allerede er i full gang med å lage et alternativ...

Kan den rippe og konvertere sangene til MP3?

7223921[/snapback]

Ja, det kan den. Svinelett er det også. For meg er det enda lettere enn iTunes f.eks. Jeg liker den bedre enn Winamp pga. den grafiske visningen og det raske søket. Integrert tillegging av albumgrafikk på de fleste albumene er også en fordel. Kort sagt ELSKER jeg spillelistehåndteringen i programmet.

WMP kan rippe til MP3 ja.

Lenke til kommentar

WMP 11 er elendig på album-art gitt. Skal innstallere Itunes 7 for å sjekke om det gjør det noe bedre.

EDIT: Jeg ga opp, iTunes krevde kreditt-kort etc. for å vise album-art. Ikke faen om jeg gidder det. Da tar jeg heller de 3 album-coverne som MS har(A-ha, Stevie Ray Vaughn og Snoop Dogg)

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Det du trenger er MediaMonkey. Slik ser det ut etter å ha brukt det istedenfor WMP11 (For all del husk CTRL+S kommandoen i MediaMonkey);

skikkeligtagqs4.th.jpg

For øvrig er WMP11 god på å rippe sanger. 9 av 10 album har sporinformasjon og albumgrafikk.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Det du trenger er MediaMonkey. Slik ser det ut etter å ha brukt det istedenfor WMP11 (For all del husk CTRL+S kommandoen i MediaMonkey)

Hva gjør "ctrl+s" i mediamonkey?

Jeg endte opp med å bruke et program som heter Album Art Fixer for å ordne de siste albumene slik at også de fikk bilde, men var ikke akkuratt noen bra løsning.

Lenke til kommentar
Det du trenger er MediaMonkey. Slik ser det ut etter å ha brukt det istedenfor WMP11 (For all del husk CTRL+S kommandoen i MediaMonkey)

Hva gjør "ctrl+s" i mediamonkey?

Jeg endte opp med å bruke et program som heter Album Art Fixer for å ordne de siste albumene slik at også de fikk bilde, men var ikke akkuratt noen bra løsning.

7227396[/snapback]

CTRL+S lagrer endringene du har gjort i MediaMonkey til filene du har slik at WMP kan lese dem.

Lenke til kommentar

Nei, den er jeg faktisk enig i. Liker best å ha kontroll over musikken min selv jeg. Jeg vil helst ikke at hverken MediaMonkey, Windows Media Player eller iTunes skal ta hånd om musikken min. Er alt for redd for musikken min til at jeg tar sjansen på akkurat det.

Lenke til kommentar
Nei, den er jeg faktisk enig i. Liker best å ha kontroll over musikken min selv jeg. Jeg vil helst ikke at hverken MediaMonkey, Windows Media Player eller iTunes skal ta hånd om musikken min. Er alt for redd for musikken min til at jeg tar sjansen på akkurat det.

7229545[/snapback]

Redd for musikken din? Da bør du definitivt bruke MediaMonkey. Har aldri opplevd at sanger tagget i MediaMonkey har dukket feil opp i både WMP og iTunes. Dessuten er det DU som må finne ut hvilken albumgrafikk du skal ha. MediaMonkey gjør det ikke automatisk.

Lenke til kommentar
Så hva er ditt tips til å få tak i Album Art da?
Nei, har ingen anelse.

- WMP gjør det automatisk, men har tydeligvis bare 3 covere tilgjengelige, og liker å bruke de på helt tilfeldige album.

- iTunes skal visst gjøre det ganske bra, men siden jeg ikke har kreditt-kort får jeg ikke engang testa det.

- MediaMonkey må man gjøre det manuelt, så har du mer enn 10 album, blir det alt for mye styr.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Jeg bruker gladelig 2-3 timer på å ordne all musikken min (17.000+) med albumgrafikk og tag'er i MediaMonkey.

7233851[/snapback]

Jepp. Elsker å rote med musikksamlingen, organisere den osv.

Synes at WMP 11 fungerer til musikkavspilling og roting i mediebibloteket. All annen bruk av mediefiler bruker jeg et annet program til: MediaMonkey til organisering og ripping, VLC til videoavspilling, Nero ettelleranna til brenning, Photoshop til bildefiler, ImageBrowser til visning av bilder.

---

7229545[/snapback]

Redd for musikken din? Da bør du definitivt bruke MediaMonkey. Har aldri opplevd at sanger tagget i MediaMonkey har dukket feil opp i både WMP og iTunes. Dessuten er det DU som må finne ut hvilken albumgrafikk du skal ha. MediaMonkey gjør det ikke automatisk.

7230840[/snapback]

Vel, det første jeg klarte å gjøre med MediaMonkey var å legge samme albumgrafikk på alle albumene. Garantert brukerfeil, men dog.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...