Gå til innhold

Windows Media Player 11 lansert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fatter det ikke. Ta no bare å last ned WMP 11 Final da for fanken. Dere trenger da ikke spørre om det er noen forbedringer i forhold til Betaversjonene. For det vil det alltid være. Det er en grunn til at det kalles Beta tross alt. Så at det er forbedringer. Ja.

Har/Får aldri mulighet til å prøve den jeg. Er allikevel ikke noe fan av WMP jeg så.

7186458[/snapback]

Hadde innstallert WMP11 på det tidspunktet. Men jeg lurte på om jeg kunne forvente meg noe nytt og spennende :)

Noen som vet om noen forbedringer/fixes eller hva det kalles?

7186370[/snapback]

Etter det jeg har testet så er den i alle fall blitt stabil når det gjelder CPU-bruk. I Beta 2 så vippet den hele tiden mellom 3-12% hele tiden. Nå ligger den stabilt på 3-5, men igjen vipper den helt ned til 0% og opp igjen.

7186467[/snapback]

Her ligger det rundt 0-3 % ved musikkavspilling, trykker jeg på "Next" hopper det opp til 4-10%, ved browsing går det opp til 20% (men ca 10% oftest) når jeg åpner mapper med mange artister/sanger/undermapper.

Lenke til kommentar
Jeg fatter det ikke. Ta no bare å last ned WMP 11 Final da for fanken. Dere trenger da ikke spørre om det er noen forbedringer i forhold til Betaversjonene. For det vil det alltid være. Det er en grunn til at det kalles Beta tross alt. Så at det er forbedringer. Ja.

Har/Får aldri mulighet til å prøve den jeg. Er allikevel ikke noe fan av WMP jeg så.

Hvorfor ikke? Bare laste ned å prøve. Er det fordi du ikke klarer å komme gjennom ''Windows Genuine Validation'' så er det flere måter å komme forbi den.

Prøv selv. Starter kjappere enn WinAmp ved kaldstart.

7186522[/snapback]

Hvorfor jeg ikke har mulighet til å prøve den? Jo det skal jeg fortelle deg. Det er fordi at jeg kjører Windows 2000 Pro Eng og der kan jeg ikke bruke den nyeste WMP 11. Men du verden ser ikke problemet her. Jeg har Winamp Agent liggende i oppstart både på Stasjonæren og laptopen min, så uannsett så tar det ikke all verden med tid å starte den opp lissom.

Lenke til kommentar

En ting jeg aldri har skjønt med wmp11, biblioteket, hvordan i alle dager funker det egentlig? jeg har musikken min under "Min Musikk" sortert slik jeg vil ha det, men av en eller annen grunn legger den ikke til alt under, og om jeg legger til noe nytt så tar det år og dag før det blir lagt til. Eneste måten som funker er å dra mappa inn i wmp11, men det er slit, for da må den søke igjennom alle sangene hver gang som tar en stund.

Noen som er noe klokere på dette enn meg? kom gjerne med tips.

Lenke til kommentar

Hos meg tar det mellom 5 og 10 sekunder før albumsangene triller inn.

Edit: Husk at WMP 11 er en ganske så stor forandring fra WMP 10. Det vil nok kreve en oppdatering for å bli kvitt noen barnesykdommer. Programmet er til gjengjeld svært solid på veldig mange områder.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Hvordan organiserer dere filene når det er snakk om samlealbum med forskjellige artister pr cd?

Liker ikke at en cd skal ta opp 18 mapper da det er 18 forskjellige artister, så lurer derfor på noen gode tips her.

Er der noen gode plugins til mediaplayer som jeg bør vurdere? Har lagt inn plugin slik at jeg får flac og ogg mm i library, men om der er noen andre gode plugins vil jeg gjerne vite om de.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Hos meg kommer samlealbum opp som et album med flere "Contributing Artists". Biblioteket mappestruktur går etter navnet ved siden av albumgrafikken, ikke etter "contributing artists".

Kunne du gitt meg en link til en plugin som støtter flac og ogg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...