Gå til innhold

Windows Media Player 11 lansert!

Anbefalte innlegg

lasta nettopp ned norsk beta 2 og skal teste...

7023525[/snapback]

Fortell vis det er noen forbedringer eller den slags??

MVH hcnielsen

7023534[/snapback]

Ja, det er det. Raskere og mer responsiv enn Beta 1.

7023579[/snapback]

Konge :thumbup: Da skal jeg hente ned Beta 2 Med det første jeg kommer hjem :D Er blitt LITT irritert ang litt treghet AV og til..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har skjedd et eller annet rart med WMP11 her nå, alle videoer har blitt mye mørkere enn vanlig, hvordan vet jeg ikke, har ikke gjort noe, for det vises normalt i Media Player Classic.

Noen som har en aning om hva dette er?

En annen ting, er det mulig å gå tilbake til WMP10 så lenge? eller er det umulig uten et "gjennopprettings punkt"?

Lenke til kommentar

Jeg fatter det ikke. Ta no bare å last ned WMP 11 Final da for fanken. Dere trenger da ikke spørre om det er noen forbedringer i forhold til Betaversjonene. For det vil det alltid være. Det er en grunn til at det kalles Beta tross alt. Så at det er forbedringer. Ja.

Har/Får aldri mulighet til å prøve den jeg. Er allikevel ikke noe fan av WMP jeg så.

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen forbedringer/fixes eller hva det kalles?

7186370[/snapback]

Etter det jeg har testet så er den i alle fall blitt stabil når det gjelder CPU-bruk. I Beta 2 så vippet den hele tiden mellom 3-12% hele tiden. Nå ligger den stabilt på 3-5, men igjen vipper den helt ned til 0% og opp igjen.

Lenke til kommentar
Jeg fatter det ikke. Ta no bare å last ned WMP 11 Final da for fanken. Dere trenger da ikke spørre om det er noen forbedringer i forhold til Betaversjonene. For det vil det alltid være. Det er en grunn til at det kalles Beta tross alt. Så at det er forbedringer. Ja.

Har/Får aldri mulighet til å prøve den jeg. Er allikevel ikke noe fan av WMP jeg så.

Hvorfor ikke? Bare laste ned å prøve. Er det fordi du ikke klarer å komme gjennom ''Windows Genuine Validation'' så er det flere måter å komme forbi den.

Prøv selv. Starter kjappere enn WinAmp ved kaldstart.

Lenke til kommentar
Alle musikkfilene fikk nytt ikon, der skvatt jeg litt :p

Den startet opp raskt ja, det er nok den største forbedringen.

Det var en nyere bulid etter Beta 2 som har disse ikonene. Det viser seg at du har hoppet fra Beta 2 og rett til fullversjon. :) Hadde du hatt den builden før fullversjonen, så hadde du ikke blitt overrasket.

- Men nå har du de nye ikonene også. I tillegg har ''Repeat'' og ''Shuffle''-knappene blitt skiftet. Samt ''Seek''-baren har også blitt skiftet. Alt dette var på builden rett før fullversjonen, så utseendemessig er det ingen forandringer etter det jeg ser.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Sikker på at den er riktig? jeg får beskjed om at jeg allerede har en nyere versjon installert..

7187238[/snapback]

Den er ikke riktig... Ikke installer den!

Hvis du ikke klarer å vente på norsk versjon er det bare å installere engelsk (final) over norsk (beta 2).

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...