Gå til innhold

Windows Media Player 11 lansert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

har den første beta versjonen av media player, og jeg synes den har blit mye forbedret i forhold til tidligere versjoner. Var ikke så spesielt glad i media player før, men nå bruker jeg den hele tiden i stedet for å laste ned winamp osv. Fint design :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenker jeg kan stille et par spørsmål her:

1. Hvordan kan jeg spille av flac, ogg vorbis og andre "ikke-windows"-formater.
  2. Hvordan er rippingen mtp. kvalitet?
  3. Hva betyr Apply Media Information Changes (under Tools->Apply Media Information Changes)?
  4. Er det mye bugs i denne versjonen?
  5. Er det noen innstillinger jeg burde fikse på?

Ellers liker jeg programmet og GUIen veldig godt :)

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Hmmm, er det meg eller har Windows Media Player 11 Beta 2 problemer med å lukke når jeg trykker på Quit knappen (X knappen) oppe i høyre hjørne?

Altså når jeg trykker på den å lukker WMP 11 Beta 2 så forsvinner spilleren, men WMP 11 ligger fortsatt inn under Prosesser å går.

Og når jeg spiller av en film med lyd så fortsetter bare lyden å spille videre selv om jeg har lukket spilleren med x knappen, men det er vel fordi den ligger i bakgrunnen å kjører selv om jeg har bedt den om å stoppe programmet.

Så jeg er da nødt til å avslutte programmet med å gå inn på Prosesser i Opgavebehandlingen, for så å avslutte wmplayer.exe prosessen.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Er det i det hele tatt ikke noen som vet hva som gjør at jeg får det problemet som jeg har skrevet over denne posten?

6984291[/snapback]

prøvd å lagt det inn på nytt da?

6985521[/snapback]

Jeg skal ta å prøve det, men har liten tro på at det hjelper.

Jeg skal gi beskjed senere når jeg har avinstallert WMP11 og reinstallert den på om den funker.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...