iMono Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Dette gjør da vitterlig også iTunes, bare i mye større grad. Jeg har ikke lagt merke til en forskjell "default" mellom MediaMonkey og WMP 11 ihvertfall. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Er det andre som har vanskar med å leggje til OGG-filer til biblioteket? Har installert codecane som trengs, so det går fint an å spele dei av, men dei vert ikkje lagt til i biblioteket. Nokon som har tips? Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kan ikke WMP 11 spille av sanger jeg har på Ipoden? (Ikke noe DRM "virus" på disse) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) http://download.microsoft.com/download/3/D...sxp-x86-enu.exe Endret 31. august 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 har den første beta versjonen av media player, og jeg synes den har blit mye forbedret i forhold til tidligere versjoner. Var ikke så spesielt glad i media player før, men nå bruker jeg den hele tiden i stedet for å laste ned winamp osv. Fint design Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Denne builden er en STOR forbedring med tanke på ytelse. Går som en drøm! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Beta 2 funker flott, men de har ikke gjort noe stor forbedring på overvåking av mapper, må fortsatt dra mappa over i WMP :/ Noe som jeg ikke liker helt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Tenker jeg kan stille et par spørsmål her: Hvordan kan jeg spille av flac, ogg vorbis og andre "ikke-windows"-formater. Hvordan er rippingen mtp. kvalitet? Hva betyr Apply Media Information Changes (under Tools->Apply Media Information Changes)? Er det mye bugs i denne versjonen? Er det noen innstillinger jeg burde fikse på? Ellers liker jeg programmet og GUIen veldig godt Endret 16. september 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) 1. Hvordan kan jeg spille av flac, ogg vorbis og andre "ikke-windows"-formater.Ogg og Flac kan spelast av om du installerer codecane, som du finn her:http://www.illiminable.com/ogg/ Endret 16. september 2006 av incanus Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 1. Hvordan kan jeg spille av flac, ogg vorbis og andre "ikke-windows"-formater.Ogg og Flac kan spelast av om du installerer codecane, som du finn her:http://www.illiminable.com/ogg/ 6877086[/snapback] Har lagt den til, men får kun opp mp3 og wma (...) filer Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Beklager, det gløymde eg å nemne: Eg har nokre få Ogg Vorbis-filer, og då eg brukte WMP11 fekk eg dei ikkje opp i biblioteket. Det gjekk fint å opne dei, men dei kom ikkje opp i biblioteket. Kva grunnen er veit eg ikkje. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Kjipt... Gjør det tilnærmet ubrukelig om man kun kan legge til mp3 og wma. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Fant flac og ogg-filene. Ligger under Other media (der man kan velge mellom video, musikk, bilder osv.). Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Hmmm, er det meg eller har Windows Media Player 11 Beta 2 problemer med å lukke når jeg trykker på Quit knappen (X knappen) oppe i høyre hjørne? Altså når jeg trykker på den å lukker WMP 11 Beta 2 så forsvinner spilleren, men WMP 11 ligger fortsatt inn under Prosesser å går. Og når jeg spiller av en film med lyd så fortsetter bare lyden å spille videre selv om jeg har lukket spilleren med x knappen, men det er vel fordi den ligger i bakgrunnen å kjører selv om jeg har bedt den om å stoppe programmet. Så jeg er da nødt til å avslutte programmet med å gå inn på Prosesser i Opgavebehandlingen, for så å avslutte wmplayer.exe prosessen. Endret 25. september 2006 av Terminator 3 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er det i det hele tatt ikke noen som vet hva som gjør at jeg får det problemet som jeg har skrevet over denne posten? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er det i det hele tatt ikke noen som vet hva som gjør at jeg får det problemet som jeg har skrevet over denne posten? 6984291[/snapback] prøvd å lagt det inn på nytt da? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Er det i det hele tatt ikke noen som vet hva som gjør at jeg får det problemet som jeg har skrevet over denne posten? 6984291[/snapback] prøvd å lagt det inn på nytt da? 6985521[/snapback] Jeg skal ta å prøve det, men har liten tro på at det hjelper. Jeg skal gi beskjed senere når jeg har avinstallert WMP11 og reinstallert den på om den funker. Endret 3. oktober 2006 av Terminator 3 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) lasta nettopp ned norsk beta 2 og skal teste... Edit: ups, wga... tror jeg venter litt Endret 7. oktober 2006 av eXa Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 lasta nettopp ned norsk beta 2 og skal teste... 7023525[/snapback] Fortell vis det er noen forbedringer eller den slags?? MVH hcnielsen Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 lasta nettopp ned norsk beta 2 og skal teste... 7023525[/snapback] Fortell vis det er noen forbedringer eller den slags?? MVH hcnielsen 7023534[/snapback] Ja, det er det. Raskere og mer responsiv enn Beta 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå