Gå til innhold

Windows Media Player 11 lansert!

Anbefalte innlegg

Hvorfor i fanken er det så mye dill dall med Windows Media Player? Kan jo fortelle meg det? Windows Media Player drar jo bare mere systemressurser jo mer funksjoner den får. Selv bruker jeg Foobar2000 på laptopen og Winamp 2.95 på den stasjonære. 2 kjempe bra musikk avspillere. Til video avspilling bruker jeg VLC, på begge mine maskiner.

Det jeg ikke liker med Windows Media Player er at den drar med seg et bibliotek som den legger all musikken i. Det liker jeg ikke noe særlig.

Nå kan det hende at de nyeste versjonene av Winamp også har fått Bibliotek, men isåfall bruker jeg 2.95 allikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Min ligger på 2-3% når jeg spiller musikk med en Athlon XP 3000+.

6380267[/snapback]

Ok, jeg var ikke så veldig imponert hverken i positiv eller negativ retning egentlig, foobar 2000 hos meg bruker mellom 0 og 1% men har ikke brukt winamp på en stund, så vet ikke hvordan det er i forhold, virker jo som media-player ligger omtrent der den bør ligge.

AtW

Lenke til kommentar
Min ligger på 2-3% når jeg spiller musikk med en Athlon XP 3000+.

6380267[/snapback]

Ok, jeg var ikke så veldig imponert hverken i positiv eller negativ retning egentlig, foobar 2000 hos meg bruker mellom 0 og 1% men har ikke brukt winamp på en stund, så vet ikke hvordan det er i forhold, virker jo som media-player ligger omtrent der den bør ligge.

AtW

6496384[/snapback]

Min har ALDRI brukt mer enn 3% :D Athlon 64 3700+ @ 2,6GHz

Endret av hcnielsen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan kan jeg få tilbake Windows Media Player 10?

Jeg har installert Windows Media Player 11 BETA, men den bruker noe grusomt langt med tid på å starte opp, og sangene jeg spiller av vil ikke vises i Windows Live Messenger (nye MSN)..

Derfor bestemte jeg meg for å laste ned Windows Media Player 10 igjen,

men når jeg da skal installere nekter den fordi en nyere versjon av Windows Media Player alt er installert på PC-en..

Så jeg gikk inn på Microsoft.com å leste hvordan man liksom skulle klare å ta en "rollback" til Windows Media Player 10 igjen.. Jeg fulgte alt som sto der, men alikvell så får jeg ikke installert Windows Media Player 10, og når jeg starter opp Windows Media Player er det forstatt versjon 11 som dukker opp..

Så enten har jeg klart å gjort sånn at den tar en rollback til Windows Media Player 11, isteden for Windows Media Player 10.. Eller så funker det rett og slett ikke i det heletatt..

Kunne det ikke bare vært så enklet som å bare trykke uninstall på Windows Media Player 11, også bare installert Windows Media Player 10..

Men neida..

Hvordan skal jeg få tilbake Windows Media Player 10 nå da?

Hva må jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Lastet ned Windows Media Player 11 Beta i dag :)

Ble overasket over spilleren, mye bedre enn Winamp synes jeg.

Lurer på en ting: Hvordan søker jeg i mediaplayer?

Tenker da på en snarveis tast som "j" i winamp :)

En ting dere må prøve:

Spill av en sang i Winamp først, så i WMP 11 etterpå :)

MYE bedre lyd i WMP! I allefall her :)

Holdt meg til winamp lenge nå, men tror nok jeg kommer til å skifte nå :D

EDIT: Bruker 1-2% på WMP :D

Endret av ZayCon
Lenke til kommentar
En ting dere må prøve:

Spill av en sang i Winamp først, så i WMP 11 etterpå :)

MYE bedre lyd i WMP! I allefall her :)

Bedre lyd? På hvilken måte? Å dekode mp3 eller noe annet skal være en ganske grei sak, og lyden bør være like uansett hvilken avspiller det er.

AtW

Lenke til kommentar
Når jeg spiller av musikk i WMP på default settings så er bassen og lyden høyere! Men man kan jo bare skru opp på winamp, så får du samme lyden! Men på default har WMP bedre lyd ;)

6654519[/snapback]

Om wmp normaliserer og eller øker bass på default, så er det rimlig dust i mine øyne, greit nok at enkelte ønsker å å utføre dette, men da bør man la brukeren stille det inn, om vedkommende ønsker å forandre på lyden.

AtW

Lenke til kommentar
Når jeg spiller av musikk i WMP på default settings så er bassen og lyden høyere! Men man kan jo bare skru opp på winamp, så får du samme lyden! Men på default har WMP bedre lyd ;)

6654519[/snapback]

Om wmp normaliserer og eller øker bass på default, så er det rimlig dust i mine øyne, greit nok at enkelte ønsker å å utføre dette, men da bør man la brukeren stille det inn, om vedkommende ønsker å forandre på lyden.

6654779[/snapback]

AtW, vi er på bølgelengde. Men i kampen om brukerne betyr det vel mest om brukeren tror han har bedre lyd... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...