MrLee Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Da har jeg rippet det fra originalCDen...med tilhørende gracenote oppføring (i de fleste tilfeller) og automatisk ID3 tag generering. Batch endring av tags har jeg ett annet program til, om det skulle bli nødvendig. edit: selvsagt er ikke alle som meg, men som sagt. Wmp11 fungerer for meg, men jeg tviler på at winamp blir bytta ut uansett... Endret 3. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Da har jeg rippet det fra originalCDen...med tilhørende gracenote oppføring (i de fleste tilfeller) og automatisk ID3 tag generering. Batch endring av tags har jeg ett annet program til, om det skulle bli nødvendig. edit: selvsagt er ikke alle som meg, men som sagt. Wmp11 fungerer for meg, men jeg tviler på at winamp blir bytta ut uansett... 6237936[/snapback] WMP fungerer flott det. Det mest imponerende er hvor rask den virker, selv med mange sanger. Den har uansett en vei å gå med tanke på å la brukeren få gjøre sine egne ting, når den vil det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Da har jeg rippet det fra originalCDen...med tilhørende gracenote oppføring (i de fleste tilfeller) og automatisk ID3 tag generering. Batch endring av tags har jeg ett annet program til, om det skulle bli nødvendig. edit: selvsagt er ikke alle som meg, men som sagt. Wmp11 fungerer for meg, men jeg tviler på at winamp blir bytta ut uansett... 6237936[/snapback] Ugh, gracenote, jeg har motforestillinger mot det Liker FreeDB da. Ellers savner jeg programmer som kan legge til helt valgfrie tagger i id3v2, og det er forsåvidt litt for lite vanlig å støtte 1d3v2.4 AtW Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 gracenote, freeDB, same shit, different wrapping - så lenge det fungerer og det er gratis kan jeg ikke si at jeg bryr meg. Var forøvrig den første jeg huska navnet på. Tror faktisk ripperen min bruker FreeDB også Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 gracenote, freeDB, same shit, different wrapping - så lenge det fungerer og det er gratis kan jeg ikke si at jeg bryr meg. Var forøvrig den første jeg huska navnet på. Tror faktisk ripperen min bruker FreeDB også 6238711[/snapback] Gracenote er vel ikke gratis? Hele gracenote-greia er tvilsom, de "stjal" en åpen og gratis database, og har vært involvert i flere rettsaker om sine tvilsomme patenter (som de heldigvis tapte). Bruker du en bra ripper (les EAC ) så bruker den freedb. AtW Lenke til kommentar
Number 7 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Denne versjonen ser fantastisk ut. Har 18000 musikkfiler og dem finner jeg kjapt og greit En ting jeg savner (eller ikke finner) er at man kan se hvor mange sanger man har totalt. Det står bare hvor mange jeg har etter albumene. Noen man kan se hvor mange man har til sammen her? Har også et problem med å høre på CD'er som jeg har kjøpt. Må laste ned lisens, men når jeg gjør det får jeg denne feilmeldingen: Error: your netscape browser does not have "Microsoft® Windows Media Service" plug-ins installed. Noen som vet hvilke/ hvor jeg finner disse plug-ins'ene? 6233759[/snapback] Noen som vet? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er det noen som vet om det er mulig å stille på hvor lenge musen og avspillingslinjen som vises i fullskjermsmodus skal vises? Nå tar det en stund fra jeg slutter å bevege på musen inntil de forsvinner, jeg vil gjerne at det skal skje nesten momentant. Er det mulig? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er det noen som vet om det er mulig å stille på hvor lenge musen og avspillingslinjen som vises i fullskjermsmodus skal vises? Nå tar det en stund fra jeg slutter å bevege på musen inntil de forsvinner, jeg vil gjerne at det skal skje nesten momentant. Er det mulig? 6243466[/snapback] Tror ikke det går, nei. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er det noen som vet om det er mulig å stille på hvor lenge musen og avspillingslinjen som vises i fullskjermsmodus skal vises? Nå tar det en stund fra jeg slutter å bevege på musen inntil de forsvinner, jeg vil gjerne at det skal skje nesten momentant. Er det mulig? 6243466[/snapback] Tror ikke det går, nei. 6243943[/snapback] Det er det eneste jeg ikke liker med WMP11, det at man har for få instillinger man selv kan sette. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Prøver igjen jeg: Hvis jeg skal spille av en cd finner ikke WMP11 cd'en, det samme gjelder dvd. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Du setter i en musikk-CD som ikke vil spille? For å spille av DVD må du ha en plugin tror jeg. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg testet å spille av både en dvd-film og en cd-plate med WMP11 nå, og begge spillte fint uten problemer. Jeg har ikke gjort noe med WMP11 utover å installere programmet på vanlig vis. Får du spillt dvd-filmer og cd-plater i andre programmer på pcen din, thomas ll? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 MS skulle bygd inn mange flere codecs i mediaplayer. hadde vært mye greiere da. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nå skjønner jeg ikke en dritt, nå funker det fint Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Urge fungerer kun i USA. Derfor må man late som man har amerikansk XP SP2 ved å forandre innstillinger for enheter til Amerikansk. Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Urge fungerer kun i USA. Derfor må man late som man har amerikansk XP SP2 ved å forandre innstillinger for enheter til Amerikansk. Hvordan gjør man dette? 6266515[/snapback] Se det tilhørende bildet, vennen. Kontrollpanel>Innstillinger for region og språk>Standarder og formater Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Urge fungerer kun i USA. Derfor må man late som man har amerikansk XP SP2 ved å forandre innstillinger for enheter til Amerikansk. Hvordan gjør man dette? 6266515[/snapback] Se det tilhørende bildet, vennen. Kontrollpanel>Innstillinger for region og språk>Standarder og formater 6266531[/snapback] Gjort det, men funker fortsatt ikke. Vel vel. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Da gjør du noe feil. Rett og slett. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ja det kan hende. Men går det ann å fjerne disse ufyselige greiene? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Trykk på "Visningsalternativer"-knappen rett over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå