Gå til innhold

Windows Media Player 11 lansert!

Anbefalte innlegg

Okey.

Kjører nå windows vista beta 2. Noen som vet hvorfor ikke engang får lagt inn URGE.

Trodde disse to skulle elske hverandre..?  :hmm:

6194861[/snapback]

Jeg har sagt det før, jeg sier det igjen: Sjekk første post. Du har satt enheter til Norsk. Hvis du setter de til "English (USA)" så vil det dukke opp.

6194934[/snapback]

oh...beklager :) ser ut til å fungere bra nå ;)

EDIT : Nesten bra, Urge ble lagt in av seg selv, men er UTROLIG tregt. og nekter å la meg logge in. Virker ikke som det fungerer slik som på XP.

Endret av Silver2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva syns folket om wmp11 i beta fasen? hvordan er stabiliteten i forhold til wmp10?

Og syns dere wmp11 kan være erstatter for andre video og musikk avspillere som f.eks vlc, winamp, foobar, windows mediaplayer classic, mediamonkey, itunes osv..?

Lenke til kommentar
Hva syns folket om wmp11 i beta fasen? hvordan er stabiliteten i forhold til wmp10?

Og syns dere wmp11 kan være erstatter for andre video og musikk avspillere som f.eks vlc, winamp, foobar, windows mediaplayer classic, mediamonkey, itunes osv..?

6207472[/snapback]

Ja :thumbup:

Musikkbiblioteket er veldig bra med alle mulige måter å ssortere musikken på, og ser bra ut gjør det også.

Og synkronisering er nå blitt lekende lett, nå er den blitt "smart", i forhold til hva WMP10 var.

Lenke til kommentar

Lagt inn wmp11, men vet ikke om det er en feil eller hva det er.

Legger til mappen "min musikk" hvor jeg har all musikken min sortert i mapper, men av en eller annen grunn søker ikke den igjennom alle mappene, så den legger ikke til all musikken.

Må jeg legge til mappene hver for seg eller noe? selv om hovedmappen er "min musikk"?

Lenke til kommentar

Legger til mappen "min musikk" hvor jeg har all musikken min sortert i mapper, men av en eller annen grunn søker ikke den igjennom alle mappene, så den legger ikke til all musikken.

Må jeg legge til mappene hver for seg eller noe? selv om hovedmappen er "min musikk"?

6208204[/snapback]

Dette er en velkjent bug. Dra mappen over til bibliotekvinduet istedenfor. Da funker det.

WMP 11 er kommet langt på mange områder, men generelt skulle jeg ønske meg flere alternativer i innstillinger og funksjoner. Spesielt med tanke på ripping, sortering og id3-tager.

Lenke til kommentar

6208204[/snapback]

Dette er en velkjent bug. Dra mappen over til bibliotekvinduet istedenfor. Da funker det.

WMP 11 er kommet langt på mange områder, men generelt skulle jeg ønske meg flere alternativer i innstillinger og funksjoner. Spesielt med tanke på ripping, sortering og id3-tager.

6209253[/snapback]

Regner med at denne buggen blir fikset? hvis du har hørt noe om den da..

Lenke til kommentar
Når jeg skal gøre på musikk fra en cd eller så på en dvd finner ikke WMP cd'en/dvd'en.

Er dette en kjent feil eller?

Mulig det, hadde jeg bare forstått spørsmålet :p

6225406[/snapback]

Når jeg setter inn en dvd eller cd plate i cd/dvd romen kan jeg spille det av i VLC player, men ikke WMP11.

Da får jeg heller ikke rippet in musikk.

Problemet er det at: WMP11 skjønner ikke at det er noe der..

Lenke til kommentar

Denne versjonen ser fantastisk ut. Har 18000 musikkfiler og dem finner jeg kjapt og greit :thumbup:

En ting jeg savner (eller ikke finner) er at man kan se hvor mange sanger man har totalt. Det står bare hvor mange jeg har etter albumene. Noen man kan se hvor mange man har til sammen her?

Har også et problem med å høre på CD'er som jeg har kjøpt. Må laste ned lisens, men når jeg gjør det får jeg denne feilmeldingen:

Error: your netscape browser does not have "Microsoft® Windows Media Service" plug-ins installed.

Noen som vet hvilke/ hvor jeg finner disse plug-ins'ene?

Lenke til kommentar
Som avspiller, uten tvil. Som organisator for 12.000 musikkfiler, nei. :)

6220674[/snapback]

WMP11 klarer det fint. 12.000 musikkfiler for det programmet er ikke noe problem! WMP11 er et veldig godt program. Når kommer fullversjonen?

Lenke til kommentar

6220674[/snapback]

WMP11 klarer det fint. 12.000 musikkfiler for det programmet er ikke noe problem! WMP11 er et veldig godt program. Når kommer fullversjonen?

6235051[/snapback]

Hva legger du i ordet organisator? Flytte filer klarer vel alle program. Jeg snakker om avansert id3tagging og raske skript for å ordne musikk som ikke er ordnet. Hvordan klarer du å få et album med to sider til å komme inn som et album i WMP11? Fortell meg gjerne det ;)

Lenke til kommentar

6220674[/snapback]

6235051[/snapback]

Hva legger du i ordet organisator? Flytte filer klarer vel alle program. Jeg snakker om avansert id3tagging og raske skript for å ordne musikk som ikke er ordnet. Hvordan klarer du å få et album med to sider til å komme inn som et album i WMP11? Fortell meg gjerne det ;)

6235180[/snapback]

organisere filer vil jeg gjøre manuellt. Vil ha stålkontroll :p

WMP11 er vel en av de beste oppdateringene av ett program noensinne (når man tar i betraktning hvor dårlig forrige versjon var) Redusert minnebruk til det minimale! Ikke så mye treighet som WMP10 med stort bibliotek. Ikke så stor forsinkelse fra dobbelklikk på mp3 til du hører lyd (sammenligner med Winamp 5.X). Greit design...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...