MindTooth Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Forbanna windows validering.. vil teste wmp 11 6140214[/snapback] http://www.9down.com/story.php?sid=6574 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Jeg ser ikke på dette som "informasjon som kan lede til piratvirksomhet", da dette kan oppstå på fullt lovlige XP-versjoner også. Endret 20. mai 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Forbanna windows validering.. vil teste wmp 11 6140214[/snapback] http://www.9down.com/story.php?sid=6574 6140258[/snapback] takk takk.. skal ta å teste det etterpå edit: funka yppelig WMP 11 FTW Endret 20. mai 2006 av complexity Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 er det noen av dere som har klart å få godkjent visakortet? Jeg får bare at zipkoden ikke stemmer med med det som kommer fra kort-tilbyderen Har prøvd både norsk og engelsk Har engelsk WMP Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Dere missforstod meg i ste. Jeg vet at man går inn i fullscreenmode ved å trykke F11. Det jeg mente er at den bare/fanen med play/pause, stopp og spoling ikke fader ned/ut. Endret 20. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Dere missforstod meg i ste. Jeg vet at man går inn i fullscreenmode ved å trykke F11. Det jeg mente er at den bare/fanen med play/pause, stopp og spoling ikke fader ned/ut. Ta en titt her: 6141229[/snapback] Det gikk ikke an å åpne filen din, men jeg vet hva du mener. Kompisen min hadde samme problemet, men det fungerer i 4827 for ham altså. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Hmm, jeg fjernet den fordi det skjedde noe når jeg skulle laste opp. Det foregår noe annet i PC'en min Uansett, jeg restartet faktisk maskinen mellom Runtime innstalasjonen og Wmp11 innstalasjonen. Jeg åpnet innstalasjonen for å komme forbi WGA-sjekken. Kanskje det kan ha utløst noe? Hvem vet... Nå skal jeg ta inititivet til å fikse det. Sletter hele sullamitten, og innstalerer på nytt. Sangene bør vel ikke slettes fra selve harddisken håper jeg? Da sliter jeg. Dell_9200, eller dere andre, kan du/dere bekrefte noe om at sangene forblir der de er etter avinnstalering? Endret 20. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Hmm, jeg fjernet den fordi det skjedde noe når jeg skulle laste opp. Det foregår noe annet i PC'en min Uansett, jeg restartet faktisk maskinen mellom Runtime innstalasjonen og Wmp11 innstalasjonen. Jeg åpnet innstalasjonen for å komme forbi WGA-sjekken. Kanskje det kan ha utløst noe? Hvem vet... Nå skal jeg ta inititivet til å fikse det. Sletter hele sullamitten, og innstalerer på nytt. Sangene bør vel ikke slettes fra selve harddisken håper jeg? Da sliter jeg. Dell_9200, eller dere andre, kan du/dere bekrefte noe om at sangene forblir der de er etter avinnstalering? 6141451[/snapback] Det eneste som eventuelt fjernes fra harddisken din er "Windows Media Player"-mappen . Musikken slettes ikke uten at du spør om det, men ikke slett sanger fra biblioteket. Avinstaller programmet, og installer igjen. Lykke til Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hmm, jeg fjernet den fordi det skjedde noe når jeg skulle laste opp. Det foregår noe annet i PC'en min Uansett, jeg restartet faktisk maskinen mellom Runtime innstalasjonen og Wmp11 innstalasjonen. Jeg åpnet innstalasjonen for å komme forbi WGA-sjekken. Kanskje det kan ha utløst noe? Hvem vet... Nå skal jeg ta inititivet til å fikse det. Sletter hele sullamitten, og innstalerer på nytt. Sangene bør vel ikke slettes fra selve harddisken håper jeg? Da sliter jeg. Dell_9200, eller dere andre, kan du/dere bekrefte noe om at sangene forblir der de er etter avinnstalering? 6141451[/snapback] Det eneste som eventuelt fjernes fra harddisken din er "Windows Media Player"-mappen . Musikken slettes ikke uten at du spør om det, men ikke slett sanger fra biblioteket. Avinstaller programmet, og installer igjen. Lykke til 6141526[/snapback] Takk! Mkay, bare å begynne da Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Finnes det en måte jeg kan få installert WMP11 på?? PC-en min sier bare at Windows ikke er validert Det er jo helt feil, men jeg kan jo ikke gjøre stort med det, men hvordan skal jeg få installert WMP11 eller/og IExplorer 7 da?? Finnes det en annen utvei?? Jeg laster ned Windows Vista BETA2 nå, men tar jo sin tid, men jeg kan vel hvert fall installere WMP11 og IExplorer 7 da ikke sant?? Lenke til kommentar
.com Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) wmp 11 ser ut til å funke bra til avspilling av fulle album, men når det gjelder nedlastet musikk (diverse sanger lastet over fra venner) så blir alt bare rot Endret 24. mai 2006 av .com Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 wmp 11 ser ut til å funke bra til avspilling av fulle album, men når det gjelder nedlastet musikk (diverse sanger lastet over fra venner) så blir alt bare rot 6172496[/snapback] Det er ikke WMP sin feil. Korrekte id3 tag'er = Ryddig bibliotek. Lenke til kommentar
.com Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Det er ikke WMP sin feil. Korrekte id3 tag'er = Ryddig bibliotek. har verken tid eller ork til å endre ID3 tagger til tusenvis av sanger er det mulig å gjøre at det ikke blir inndelt i artister, når du trykker der velger du album osv? altså at bare alle sangen er listet opp og så kan man velge hvordan man vil sortere det? Endret 24. mai 2006 av .com Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Trykk først på "Sang", deretter trykker du på "Tittel". Da vil du få sangene sortert etter tittelen. Du kan også fjerne albumgrafikk hvis du vil det. Jeg orker ikke å fortelle hvordan man gjør det, men det er en ganske enkel prosess. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Finnes det en måte vi "ikke-validerte" brukere kan installere IE7 BETA2 også eller? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Finnes det en måte vi "ikke-validerte" brukere kan installere IE7 BETA2 også eller? 6173504[/snapback] Følg de samme innstruksene jeg ga deg til WMP11, jeg tror det går ann å gjøre det samme med den også Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 wmp 11 ser ut til å funke bra til avspilling av fulle album, men når det gjelder nedlastet musikk (diverse sanger lastet over fra venner) så blir alt bare rot 6172496[/snapback] Det er ikke WMP sin feil. Korrekte id3 tag'er = Ryddig bibliotek. 6172886[/snapback] De kunne jo hatt et system for å "gjette" seg til ting vha filnavn, slik som noen programmer har. Men på den andre side, så synes jeg man bør kunen forvente skikkelig tagging av filer. AtW Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Her er et tema for WindowBlinds som bygger på WMP 11. http://www.deviantart.com/deviation/33805707/ Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Okey. Kjører nå windows vista beta 2. Noen som vet hvorfor ikke engang får lagt inn URGE. Trodde disse to skulle elske hverandre..? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Okey. Kjører nå windows vista beta 2. Noen som vet hvorfor ikke engang får lagt inn URGE. Trodde disse to skulle elske hverandre..? 6194861[/snapback] Jeg har sagt det før, jeg sier det igjen: Sjekk første post. Du har satt enheter til Norsk. Hvis du setter de til "English (USA)" så vil det dukke opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå