Gå til innhold

Windows Media Player 11 lansert!

Anbefalte innlegg

noen ide om stjerne / rankingen blir skrevet i selve musikkfila via tags eller om det er en ekstern database som tar seg av det? (off topic: hvordan lager man den streken over bokstaven e i "ide"?)

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen ide om stjerne / rankingen blir skrevet i selve musikkfila via tags eller om det er en ekstern database som tar seg av det? (off topic: hvordan lager man den streken over bokstaven e i "ide"?)

6132402[/snapback]

Alt gr + "\"-knappen

Ser ut til at det en database som tar seg av rating, de blir ihvertfall automatisk importert med MediaMonkey.

Lenke til kommentar

Er man Nødt til å registrere kredittkort for å bruke "14 days trial" ? :hmm:

EDIT : Jeg er logget in på URGE, jeg har "fake Amerikansk xp" men ennå får jeg bare til å høre på låtene i 30 sekunder... :ermm:

MEN : jeg har ikke registrert kredittkortnummer...

Endret av Silver2k
Lenke til kommentar
Ser ut til at det en database som tar seg av rating, de blir ihvertfall automatisk importert med MediaMonkey.

6132465[/snapback]

Antar at du her mener at rating blir importert til MediaMonkey. Får du det til å gå andre vei, slik at ratings fra MediaMonkey eller iTunes importeres til MP11?

Jeg har hele muikksamlingen med rating og jeg gidder ikke å skifte til en ny spiller hvis jeg må sette ratingen på ny manuelt. (Bruker rating og automatisk spilleliste for bare å høre på sangene jeg liker.)

Lenke til kommentar

6132465[/snapback]

Antar at du her mener at rating blir importert til MediaMonkey. Får du det til å gå andre vei, slik at ratings fra MediaMonkey eller iTunes importeres til MP11?

Jeg har hele muikksamlingen med rating og jeg gidder ikke å skifte til en ny spiller hvis jeg må sette ratingen på ny manuelt. (Bruker rating og automatisk spilleliste for bare å høre på sangene jeg liker.)

6138002[/snapback]

Det er problemet når man låser seg til programmer som har sitt eget rating-system...

AtW

Lenke til kommentar
Det er problemet når man låser seg til programmer som har sitt eget rating-system...

AtW

6138071[/snapback]

Det samme skjer jo med Winamp og iTunes. Alle vurderinger som er gjort på MP3 filer av andre program kommer opp i WMP jo. Vurderingene du gjør kommer i en database, som enkelt plukkes opp av gode programmer slik som MediaMonkey. Det er fordeler med database hvis det er flere som bruker samme bibliotek, f.eks over nettverk.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Jeg har brukt WMP11 siden 17. mai, godt fornøyd er jeg også :)

Men, jeg har oppdaget noe. Det er ikke så farlig, men jeg vet ikke om det helt tilfeldig at Microsoft har tatt det bort eller om det er borte fordi det er en beta.

Når jeg skal se filmer og setter WMP11 på fullscreen så får man opp de knappene nede som dere vet. Så når jeg ikke beveger musen så skal den da gå vekk, altså den går nedover. Men den fader ikke ut sakte og fint? Det gjør den på WMP10. Ikke at det er så farlig, men det ser finere ut når den går sakte ned mot bånn som på WMP10. I WMP10 er det to faner, en på topp og en på bånn for play, stopp og spoling. Er det sånn hos dere?

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Men, jeg har oppdaget noe. Det er ikke så farlig, men jeg vet ikke om det helt tilfeldig at Microsoft har tatt det bort eller om det er borte fordi det er en beta.

Når jeg skal se filmer og setter WMP11 på fullscreen så får man opp de knappene nede som dere vet. Så når jeg ikke beveger musen så skal den da gå vekk, altså den går nedover. Men den fader ikke ut sakte og fint? Det gjør den på WMP10. Ikke at det er så farlig, men det ser finere ut når den går sakte ned mot bånn som på WMP10. I WMP10 er det to faner, en på topp og en på bånn for play, stopp og spoling. Er det sånn hos dere?

6138781[/snapback]

Dette er en bug i 4826, last ned den nyeste versjonen 4827 som du også kan få i norsk versjon (se første post).

Lenke til kommentar

6138781[/snapback]

Dette er en bug i 4826, last ned den nyeste versjonen 4827 som du også kan få i norsk versjon (se første post).

6138925[/snapback]

Mmkayy! Fint! Da gjør jeg det. Skal jeg slette forrige og utføre innstalasjon på samme måte (som sagt den gangen)?

Lenke til kommentar
Mmkayy! Fint! Da gjør jeg det. Skal jeg slette forrige og utføre innstalasjon på samme måte (som sagt den gangen)?

6138965[/snapback]

Den oppdateres. Det gjorde den ihvertfall fra engelsk 4826 til engelsk 4827. Jeg vet ikke om det går med norsk versjon, men skulle da tro det.

:)

Lenke til kommentar
Hmm, hvilken av dem skal jeg ta? Det er tre forskjellige og velge mellom. Er Beta 2 eller Pre-Beta 2 eller en Norsk vesjon eller Engelsk versjon?

6139012[/snapback]

Pre-beta = 4826

Beta 2 = 4827

Engelsk/Norsk = 4827

Ordnet førstepost slik at det er lettere å se hvilken versjon som er nyest.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Nå har jeg 4827, jeg lastet ned Beta 2 som jeg resonerte meg til. Men den fader ikke ned til bunn fortsatt. Det er ikke så farlig, jeg kan ikke forvente endelige resultater av en beta. Om det går på dere, ikke så farlig. Jeg restartet faktisk maskinen mellom Runtime innstalasjonen og Wmp11 innstalasjonen - om dette er feilen så orker jeg ikke å tukle mere med det.

Lenke til kommentar
Ikke last ned dette programmet hvis du ikke har prøvd beta-produkter før. Vent heller til Juni.

6020413[/snapback]

Hva mener du med dette?

6140109[/snapback]

Det trengs vel ingen annen forklaring enn at mange installerer betaversjoner og ikke vet at de kan få problemer med enten pc'en eller musikksamlingen ved å gjøre det. Jeg sier ikke at det kommer til å skje, men det kan skje. Det er jo f.eks en grunn til Vista er lukket. Problemer kan oppstå, og da må man vite hva man må gjøre eller ikke gjøre.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...