team_noob Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) hei! søsteren min har en laptop med tråløst nett.. men for noen uker siden sluttet plutselig nette å virke, hun kommer ikke på nett.. men når jeg går i configen for 3com står det at den har 100% connection til rutern.. når hun her hos andre folk kommer hun på nett... synes dette er ganske rart:p har prøvd å restarta rutern flere ganger uten hell. Noen som kan hjelpe? TAKK.. Endret 2. mai 2006 av team_noob Lenke til kommentar
MasterBlaster Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei. Kan du gi oss noen flere detaljer om feilen? Får du "connected" på på den trådløse forbindelsen? Er du sikker på at dette er det riktige nettet slik at 3com kortet ikke automatiks velger et annet nett i nærheten? Bruker du/dere kryptering på det lokale nettet? Hvis ikke så bør du/dere gjøre det. Hvis WinXP er OS'et som er benyttet så kan du høyreklikke på "Wireless Network Connection" og velge "View available Wireless Networks". Da kan du se om det er andre nett i nærheten som Laptopen automatisk velger fremfor ditt lokale. Lenke til kommentar
team_noob Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 den pleier å være koblet til deflaut connection når jeg er hjemme..( det gjør det nå også..) Når jeg kjører ip config så får jeg mediumconnection.. har installert nytt nettvær og rst pcn nå.. brukte ikke kryptering men satt på det nå.. Lenke til kommentar
team_noob Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) nei når jeg skal velge nett i windows får jeg besjed om at 3com programmet styrer det og det er det jeg skal bruke..( det er også det jeg alltid har brukt..) jeg har prøv å updata ip og alt..:S når jeg kjører cmd-->ipconfig nå får jeg opp ip og alt Endret 1. mai 2006 av team_noob Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Sikkert på at alt er ok mellom router og resten av verden? (Har routeren tilgang ti nettet?) Lenke til kommentar
team_noob Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 pcn jeg sitter på nå går via kabel gjennom nettet.. så ja trur det.. Lenke til kommentar
team_noob Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Måtte bare restarta rutern da funka det igjen gitt:p eller? hadde nett i 1 min så kutta det igjen:( Endret 2. mai 2006 av team_noob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå