Grishnack Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Hei. SIM-kortet mitt vil ikke funke i noen mobil (har prøvd ca. 4). Må jeg da kjøpe et nytt kort, eller kan jeg få tilsendt et nytt fra Telenor? Har sendt mail til kundeservicen, men det tar jo litt tid, og jeg vil gjerne få oppklart dette så fort som mulig. Takk. Endret 1. mai 2006 av Grishnack Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du kan logge inn på www.telenormobil.no og bestille nytt SIM-kort der. Dette er gratis. Du kan også gå til en forhandler og få nytt SIM-kort, men det koster et par hundrelapper Lenke til kommentar
jic Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du kan logge inn på www.telenormobil.no og bestille nytt SIM-kort der. Dette er gratis. Du kan også gå til en forhandler og få nytt SIM-kort, men det koster et par hundrelapper 6023438[/snapback] Jeg fikk nytt simkort gratis, men kortet mitt var over 8 år gammel Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Telenor er vel den eneste operatøren som gir ut gratis simkort! Det skal de ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå