Jimmy Pop Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Mad Wolf Magnux skrev (2002-10-07 15:05):Men hvor mange her har kjørt inn i en heiskø i full fart på ski? Det har jeg ikke fått tid til å prøve ennå... Er det artig? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 15:25, skrev Jimmy Pop:Det har jeg ikke fått tid til å prøve ennå... Er det artig? I ettertid er det en morsom historie... Men ikke når man er en 12-13 år (*knak, hjernen tenker, lenge sida det her*), nettopp har (nesten) lært seg å stå på slalomski og ligger på bakken ved en nedkjørt unge eller to med en sint mor over seg... Var med familien til Oppdal på vinterferie. Er 10+ år siden. Det var vel andre eller tredje dagen på ski. Nedover bakken fòr det og lille meg klarte ikke å stoppe. Jeg så at om jeg fortsatte rett fram, ville jeg kjøre over en parkeringsplass og havne laaaangt unna på nedsida anlegget. Dermed var det eneste valget mitt å svinge inn mot heiskøområdet... og rett i køen! Lenke til kommentar
Odden Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 hørest gøy ut, hvem har fått premie for å få et trekk til å gå ut av spor 3 ganger på rad....... (meg på snowboard første gangen) var ikke ønsket der igjen med det første. etter det så holder jeg meg til slalom ski Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 nei, men har klart å blåse av trekke og bøye en stav Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 få trekket til å gå av ja, nice work man Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: få et trekk til å gå av Hva mener du med det?? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Odden skrev (2002-10-08 19:36):hørest gøy ut, hvem har fått premie for å få et trekk til å gå ut av spor 3 ganger på rad.......(meg på snowboard første gangen)var ikke ønsket der igjen med det første.etter det så holder jeg meg til slalom ski Er du tjukk? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 hmmm de småskadene dere forteller er ingenting mot de disse guttene bedriver :smile: http://come.to/bad_n de er ganske råe, og seff kommer de fra Bø i telemark og de fleste derifra er råere enn dere her på forumet gjør like mange stunts som disse så blir det kanskje noe av dere også kyllinger :smile: Bø i Telemark RULER mvh nerd-light Lenke til kommentar
Odden Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 først til nerd-light 1. jeg oppsøker ikke skader, de finner meg. Bad Neighbourhood gjengen gjør så å si det de kan for å bli skadet. 2. de fleste her er geeker som faktisk liker seg foran en data med alle fingrene osv i behold. Jimmi Pop: få trekket til å spore av da. du vet på et trekk så finnes det noe som får det til å være over oss skigåere. der gikk den av... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 02:44, skrev Odden:først til nerd-light1. jeg oppsøker ikke skader, de finner meg. Bad Neighbourhood gjengen gjør så å si det de kan for å bli skadet.2. de fleste her er geeker som faktisk liker seg foran en data med alle fingrene osv i behold. Unnskyldninger :smile: bare unnskyldninger :smile: he he mvh nerd-light Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 15:05, skrev Mad Wolf Magnux:Men hvor mange her har kjørt inn i en heiskø i full fart på ski? Ikke med ski, men på snowboard måkte jeg ned en god del ikke så glade skigåere. (funker faktisk som en slags plog), tryne framover, og gled inn i mengden. Raske som dominobrikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå