Odden Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 1. landet på hodet når jeg skulle bevise at det ikke gikk ann å hoppe med akebrett fra ett hopp til et annet. 2. satte foten fast i eikene på en kassebil 3. mistet framdekket når jeg syklet på bakdekket, fløy frem når jeg landet 4. skrapte av all hud på overkroppen når jeg skulle ta et stunt med sykkel 5. kappet av finger når jeg spikket grillspyd (legen var flink og sydde den på igjen) 6. skøyt med pil og bue, en kompis traff meg med pil med butt jernspiss og mange flere som jeg ikke gidder å skrive Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Høres ut som om du har hatt en fin oppvekst.. :razz: Skulle ønske jeg hadde det like morsomt som deg, men så ser vi jo hva som har skjedd med deg i senere tid, da... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 - knekt arm når jeg skule prøve en heftig (men feilkonstruert) bigjump. - to oppskrapete knær ved trehjulsykkel race. - vondt i magen etter å ha gått på tryne på slike stålpinner som stikekr opp av betongkanter/murer. - knekt isoporsykkelhjelm når jeg skulle lære meg å sykle uten hender. - ristede innvoller etter overdreven trampolinehopping. :smile: Lenke til kommentar
Johan Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg husker når jeg skulle spenne opp harpungeværet mitt, og glapp. Det var vondt, harpunen hadde en 7 cm lang mothake. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg sprengte en gang en 10-rullers knallbombe av i hånden min... Den svei... Lenke til kommentar
Johan Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Bare 10 ruller, med kruttlapper, det er jo ingen ting. Jeg pleier å fylle en hel 12,7 x 99 mm hylse med krutt å klemme igjen i enden. Det er en artig bombe det ja. Ikke hold i hånden, ikke under skoa, men helst 60 meter unna deg, og du bak et egnet cover. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Høres fin-fint ut! Jeg hadde forresten piping i ørene to dager i strekk etterpå... Det var ikke like morsomt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Huska ikkje alle gangane eg mista hukommelsen pga galskap neida... Men eg har vert domm nok til å klare: Va på vei ned frå et fjell på sykkel (de va grusvei der, bratt og i 45kmt), så plutseli kom en sving, og eg skulle absolutt prøve å klare den uten å bremse, smart som eg e,traff en stein,og tok salto(ja salto...) over styre og havna i grøfta . Det verste var at det gjorde ikkje vont i de heile tatt Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hehe seriøst så kjente du det ikke? Auuu... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 nei, kjente de ikkje litt engang, men bøyde felgen litt :razz: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: arve87 skrev (2002-10-05 13:15):nei, kjente de ikkje litt engang, men bøyde felgen litt :razz: Han skulle sette nye rekord sa han, Men om han klarte det er en annen sak. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg klarte det da! 50 på rad... har screenshots. Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Påførte meg selv et aldri så lite brudd i høyre ankel for en stund siden. Drev med handlevogn rally i fylla kræsja i en fortauskant :smile: siiter her med 2 skruer i foten nå :sad: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 greit Mra| HAR kjeda seg :razz: Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg sykla på grusvei med sykkel med kompaktdekk, hardgummi... Tryn! Brist i haka, plukke grus uta kjeven... +++ GODT! Har fortsatt hakk Skulle spikke kork med forskjærer, mista nesten venstre pekefinger Ble dytta av sykkel, *bøyde* armen... den var "rund" i noen minutter :smile: Dro på trynet i klasserommet, haka i en stol, skinnbit i hele trynet neste :smile: Hadde opperert, tok ett litt tungt løft... BLØ!!! hehe Noen ting går ut over andre, fetteren min hadde fingra i dørkarmen og der står jeg å prøver febrilsk å lokke døra... Tryna på sykkel fordi jeg hadde lyst :razz: Alt untatt den siste var i en alder av 7-12 Den siste var for ca 6-8 mnd sia :smile: [ Denne Melding var redigert av: ZkedaR på 2002-10-06 11:24 ] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: IceC00| skrev (2002-10-05 17:00):Påførte meg selv et aldri så lite brudd i høyre ankel for en stund siden.Drev med handlevogn rally i fylla kræsja i en fortauskant :smile: siiter her med 2 skruer i foten nå :sad: Handlevogn rally er jo bare GØY! da :smile: Inni busker, ned i grøfter, ned grusbakker... Blir ikke morsommere! :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 handlevogn rally er kult da, jeg rasa rundt med broren min oppi en handlevogn på en butikk en gang, plutselig havna broen min oppi en shocker med mel Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 så lenge man holder seg unna fortauskanter er det J***i gøy.... :smile: Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Men hvor mange her har kjørt inn i en heiskø i full fart på ski? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå