nda Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Sliter litt med å få til videoavspilling i Realplayer på min nye E60. Har ført over forskjellige typer filer; mpeg4, 3gp osv., men får dem ikke opp på telefonen. Får kopiert filene til minnekortet og realplayer starter opp men får feilmelding hver gang. Noen som vet noe om innstillinger, filtyper o.l. Har prøvd konvertering gjennom WinAVI converter på ulike innstillinger med det vil ikke funke likevel. Takknemlig for innspill... Lenke til kommentar
Hans Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg sliter med akkurat samme problemet Noen som har funnet en løsning på det? Lenke til kommentar
nda Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) GLADMELDING :!: Har funnet ut hvordan dette kan gjøres Last ned et program som heter Super, legger ved en prtscr som viser grensesnittet. Velg 3gp Nokia -> Mpeg4 -> AAC som bildet viser. Juster deretter videostørrelse, frames pr. sec, bitrate osv. Legg merke til at jo høyere verdier du legger inn jo STØRRE blir filen! Jeg har nettopp konvertert en episode fra Pimp My Ride ca. 20 min i oppløsning 29.97 fps og 1152 bitrate, resultat: ca. 200MB!! Prøvde å ta screenshot av filmen uten at det gikk helt etter planen selv om jeg satte på pause Legger ved noen bilder slik at dere kan se hvordan dette gjøres, det ble noen timer med fikling og prøving og feiling før det virket (faktisk veldig mange) men resutatet ble kjempebra Ps. det går an å spole i film ved å holde joysticken opp eller ned.... Etter enda noen dager, KJEMPETELEFON Endret 4. mai 2006 av nda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå