thoering Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Siste hånd på verket skulle bli lagt. Vannkjølingssystemet skulle bli bygd ut, og inkludere skjermkortet. Eneste lyder fra kabinettet skulle komme fra harddisk, pluss regulerbare Enermax-vifter på radiator og i strømforsyninga. Perfekt, tenkte jeg, nå var ramma perfekt, og neste budsjett skulle gå til skjermkort og prosessor (sitter på gf2mx-skjermkort :sad: Men hva skjer når man skal legge siste hånd på verket? Jeg presterer fandentameg å knekke koblinga til CPU-blokka! Blokka kan kastes i søpla, og jeg må vente til helga på ny blokk fra microplex, 600kr i dass til penger som skulle brukes på klassetur til Paris! Jeg føler meg berettiget til å banne. Takk for at du tok deg tid til å lese. Setter pris på sympati. Takk for meg. [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-10-03 04:23 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Prøv med fafo og lavla. :wink: Jeg kondolerer. *snufs* Lenke til kommentar
AWC80 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Bedre lykke neste gang.. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Superlim dugde ikke. Lot det tørke i 2 timer, stremte slangeklemma og vips så sprakk liminga. Atter ei slangeklemme sendt til dynga. Ikke min dag. Da blir det ihvertfall en litt råere blokk i posten til helga. Always look on the bright side of life! Pluss, jeg har verdens vakreste kjæreste!!! =) Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hater når sånt skjer...var nær ved å knekke en pin ved Master/Slave jumperen på min nye HD tidligere i dag...mormor ville snudd seg i graven om hun hadde hørt hva som kom ut av munnen min da :smile: Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Siden vanlig superlim ikke funker, så prøv araldit eller annen to komponents lim Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 02:05, skrev spn:Always look on the bright side of life! Pluss, jeg har verdens vakreste kjæreste!!! =) Pøhh! kan du bevise det?? send bilde da! du kan ikke bare komme her og komme her med slike påstander uten å ha bevis. Dette gjelder 3dmarks folk og deg [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-10-03 02:18 ] Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Send i retur og si den var sånn da du fikk den..Eller ring og klag på kvaliteten og få ny da. Går ut fra at du ikke brukte hammer eller tang ved montering så da er det bare å fyre i gang suttringa i tlf mail og få reklamasjon... Lenke til kommentar
aschj Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Send i retur og si den var sånn da du fikk den.. Oppriktig talt... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 02:05, skrev spn:... Always look on the bright side of life! Pluss, jeg har verdens vakreste kjæreste!!! =) Du også? :smile: Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 03:54, skrev Dan Hansen: Quote: Den 2002-10-03 02:05, skrev spn: ... Always look on the bright side of life! Pluss, jeg har verdens vakreste kjæreste!!! =) Du også? :smile: Hm, aner jeg et trekantdrama her?! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 prøv med aralditt! ps: om du ikke får den til, kan du sende den til meg i steden for å kaste den i søpla? jeg betaler seflvfølgelig porto.. :smile: edit: eller send den i retur og si at du fikk den slik... (men husk å rense den for lim først... :wink: ) [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-10-03 12:06 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå