Dr S Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei Har nå plutselig fått små bokstaver i IE'n min. Noen som vet hvordan man får normale fonter igjen. Det er ikke på alle sidene, men veldig mange Lenke til kommentar
JimL Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Vis -> tekststørrelse -> mellomstor Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nå har jeg akkurat samme problem, bortsett fra at det ikke hjelper å sette den størrelsen man vil ha. Explorer resetter seg alltid til tekststørrelse mellomstor. Fryktelig irriterende. Dette skjedde plutselig tidelig i denne uken. Siste version av norsk explorer på win xp sercice pack 2. Andre som har opplevd det samme, og som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
dannyboy2k Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå har jeg akkurat samme problem, bortsett fra at det ikke hjelper å sette den størrelsen man vil ha. Explorer resetter seg alltid til tekststørrelse mellomstor. Fryktelig irriterende. Dette skjedde plutselig tidelig i denne uken. Siste version av norsk explorer på win xp sercice pack 2. Andre som har opplevd det samme, og som har en løsning på dette? 7393032[/snapback] I både IE og Firefox skal det gå an å bruke ctrl+scroll om du har scroll på musa. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Joda, det stemmer det. Problemet er å få explorer til å "huske" innstillingene. Det er jo det som er problemet, slik jeg beskriver det. Er det ikke noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå