chipmann Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 hei! Nå ønsker jeg å bli mer kjent med xbox-en min og jeg håper på å få en del hjelp fra alle dere her på forumet. Målet mitt er å kunne vite hva alle delene i xbox-en er til og beliggenheten deres. Det dukker sikkert også opp noen andre spørsmål underveis. Hvis dere har bilder eller diagrammer for hvordan xbox-en ser ut så blir det satt pris på mye om dere poster dem. Men først: Hvilke deler er i xbox-en, hvor ligger de, og hva er de forskjellige delenes oppgaver. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Vanlig X-box eller X-box 360 ? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Vanlig xbox var det. Lenke til kommentar
bas Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Begynn å lese på xbox-scene forumet, alt du trenger å vite om xbox finner du der. Tviler på om noen gidder sette seg ned å beskrive innholdet og hvordan alt funker på en xbox for deg. Les og lær slik de fleste andre gjør. Har du mer spesifikke spørsmål får du nok lettere hjelp. Merkelig spørsmål fra en som kaller seg chipmann forresten. Endret 1. mai 2006 av bas Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Men hva gjør CPU-en i xbox-en? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Tipper den gjør det samme som i en PC (for det meste) Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Hva gjør en CPU i en PC da? Glem det. Fant ut av det. Endret 1. mai 2006 av chipmann Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 En CPU regner ut regnestykker, samme gjør en GPU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå