another_visitor Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 noen som har erfaring med Hello, positive eller negative ? De tilbyr ifølge Computerworld : "Hello tilbyr nå hjelp til de som ikke ønsker å bytte nett: Innhold i pakken: Flytt over til Hello og behold samme vilkår som hos Chess (eller billigere), og behold Telenor-dekningen (Hello har valgfritt nett/dekning)." Har hatt Chess i flere år og er fornøyd, men jeg har hatt Netcom tidligere og er ikke fornøyd med Netcom-dekning så vil vurdere å bytte. Hadde vært flott med noen erfaringer tho. Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Gå inn på hello.no så ser du at selskapet er klin nytt. De har ikke oppe nettsider før i begynnelsen av mai. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvis det er flere år siden sist du hadde NetCom burde du teste det igjen; dekningen er blitt vesentlig bedre siden starten av 00-tallet. -snubbel Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 du har rett i dette med dekningen, den har blitt bedre, men familien mine hadde Netcom frem til nå nylig og dekninga var veldig dårlig enkelte steder. En annen ting er at jeg fikk nytt, vanskelig, svarernr som følge av at Chess ikke kan bruke Telenor nr serie lenger. Vil gjerne ha igjen det gamle svarernr mitt om dette er mulig ved å bytte operatør. Lenke til kommentar
jic Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det ikke like greit å viderekoble tlf til mobilsvareren din og når du skal ringe kan du ringe opp nr ditt og du blir sendt videre til mobilsvareren din. Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har aldri husket noen av svarernr mine jeg har hatt oppgjennom årene. Skal jeg ringe til min egen for å sjekke, ringer jeg bare mitt eget vanlige nr, så kommer jeg direkte inn alikevel. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Det er greie forslag men er ingen praktisk løsning å viderekoble, eller skru av mobiltelefonen hver gang man skal sjekke svarer'n sin. Klart man kan ringe mobilen sin og vente til den går over til svarer'n, men det hadde hvert fall jeg blitt drittlei av etter hvert. Poenget er at Chess har fratatt meg og mange andre svarernr som man har hatt i mange år, og som i tillegg var lett og nesten likt tlf.nr. Derfor hadde det vært kjekt å få tilbake dette, om man får dette hos en annen leverandør og i tillegg får samme betingelsene Så vil gjerne ha tilbakemeldinger om noen har kjennskap til, eller har (får..) erfaring med Hello. Lenke til kommentar
jic Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det er greie forslag men er ingen praktisk løsning å viderekoble,eller skru av mobiltelefonen hver gang man skal sjekke svarer'n sin. Klart man kan ringe mobilen sin og vente til den går over til svarer'n, men det hadde hvert fall jeg blitt drittlei av etter hvert. Poenget er at Chess har fratatt meg og mange andre svarernr som man har hatt i mange år, og som i tillegg var lett og nesten likt tlf.nr. Derfor hadde det vært kjekt å få tilbake dette, om man får dette hos en annen leverandør og i tillegg får samme betingelsene Så vil gjerne ha tilbakemeldinger om noen har kjennskap til, eller har (får..) erfaring med Hello. 6032223[/snapback] Hvis du har vært kunde før de ble kjøpt opp kan du be dem flytte deg til telenor's nett og bruke dems nett så lenge det varer. Lenke til kommentar
Boobl Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 noen som har erfaring med Hello, positive eller negative ? De tilbyr ifølge Computerworld : "Hello tilbyr nå hjelp til de som ikke ønsker å bytte nett: Innhold i pakken: Flytt over til Hello og behold samme vilkår som hos Chess (eller billigere), og behold Telenor-dekningen (Hello har valgfritt nett/dekning)." Har hatt Chess i flere år og er fornøyd, men jeg har hatt Netcom tidligere og er ikke fornøyd med Netcom-dekning så vil vurdere å bytte. Hadde vært flott med noen erfaringer tho. 6019737[/snapback] Hei,den eneste positive erfaringa jeg til nå har at de var raske til å svare på mail,på en fårespøresl,om praksisen på nyetablering,går da i fra Chess i og med at Telenor ikke lenger har anledning til å leve tjenester,så da ovetar N com,som har KRESJ for ofte,men kan komme tilbake til deg når jeg har fått prøvd de en tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå