Tee-Zee Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Klassisk, men allikevel pent motiv mener nå jeg. Solnedgang over Oslo.. EDIT: Tatt med K750i Endret 15. juli 2006 av Tee-Zee Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg kjører på med naturbilder, tatt med en W800i. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Mekket et litt annerledes bilde nå, det er satt sammen av 10 bilder tatt med min W800i. Jeg gjorde dette litt raskt, og med en dårlig kalibrert skjerm, så det er store visuelle avvik i noen skjøter, men det får så være for denne omgang. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Desverre alt for høyt for min monitor, men det kan sikkert bli artig på trykk. Kreativt er det i alle fall. Tror jeg får skaffe meg en 50" snart, men den må ha samme grad av detaljering som en vanlig monitor. Hvor mye kommer det på, mon tro. Kudos for annerledes tenking, fargoth. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hva med et par naturbilder til? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Bildet av det bladet er det beste grunnet sin enkelthet. I det hele så synes jeg man bør unngå bilder med for mange detaljer, og multebildet ditt er et premie-eksempel på når mobilkamera ikke strekker til i det hele tatt. Slike bilder tar jeg aldri med telefonen, fordi de garantert ikke holder mål. Holde deg til enkle motiver. Da utnytter du formatet til det fulle. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ny mobil bestillt. Skal tro hvordan k800i med 3,2 mpix kamera blir. Relativt billig telefon... Fikk den for 1249,- Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg sitter på en dårlig skjerm, men det ser jo ganske bra ut. Hva med å croppe bort den litt rotete rullebanen nærmest kamera? Da ville bildet blitt ganske skapelig. Dette bildet tok jeg ut av vinduet på flyet hjem til Norge i mars, før flyvertinner eller andre autoriteter fikk summet seg. Slo av tlf etter fire bilder var tatt i hurtig rekkefølge, så ingen la merke til det. Ps: Det er mange som kikker innom tråden. Det er lov å kommentere bildene selv om man ikke legger ut noe selv. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Heh, det var en intr Fueling bil.. Ja, la merke til det med bakken selv.. er ikke noe god i photoshop da, så da blir det vel i så fall til at jeg bare kutter bildet litt.. Endret 16. juli 2006 av Marius_EV Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Man må nok av og til frem med klippeverktøyet i PS av og til. Man må bare være forsiktig så man ikke klipper bort den lille oppløsningen man har til rådighet. Synes alle disse flybildene dine var ganske stilige. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Mange flotte bilder her..etter å ha sett alle disse bildene som må jeg innrømme at jeg er flau over bildekvaliteten på mitt K700i Endret 16. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ja, nei k700i'en er ikke noe skryte av akkurat. Hatt den selv. Her er faktisk første bilde jeg tok med min k750i. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Et bilde av en rusten jern-ring, som var boltet fast fjellet. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Bildet tatt med Nokia N70 Pusen i blomsterbedet, litt vrient å ta bilde av dyr Syntes det ble litt fint Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 tokk dette bilde på storlien men k 750i Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 fisketur bilde tatt med en samsung SGH-X700. Ikke allverdens kvalitet Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er førnøyd med dette bilde. Tatt med Sony Ericsson k750i. Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dette er småbåthavna i Hamar. Dette var en kveld i forrige uke når vi skulle ta opp båen. Utsikt fra akterdekket. (Tatt med w810i) Lenke til kommentar
lobster Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) bilde tatt med K800 klokken 02.30 pa natten. derfor er det en del stoy i bildet.. Bilde skal vare av en lykt som lager "skygger" pga trer i taake. Bilde nummer to er et snapshot av edderkoppspinn.. Endret 7. september 2006 av lobster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå