Gå til innhold

Konvertere BF2DEMO File til Avi...


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å filme noen battlefield 2 stunts med fly.

Jeg har funnet utt hvordan jeg skal recorde, filmfilene ligger i E:\Games\BF2\mods\bf2\Demos hos meg og filene hetter BF2DEMO File.

Hva skal jeg gjøre nå for å konvertere filene så jeg kan se de på windows? ( Vil helst ha bra kvalitet )

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten at jeg har sjekket selv, så bruker demo filene fra slike spill å være filer som man kjøre gjennom selve spillet for å i det hele tatt se noe som helst. Ergo kan man ikke konventere disse demoene over til avi pga det ikke ligger noe film i dem fra før av, kun info om hva slags unit som var hvor på mappet til hvilken tid osv. Det er spillet selv som fyller inn med riktige units og viser hva som skjer basert på koden i demofilen.

 

Dersom jeg har rett i mine antakelser, så må du nok bruke et annet program for å ta opp film fra spillet med. Det du kan gjøre er jo å kjøre f. eks Fraps når du ser på demoene dine. Da blir det jo ikke noe lagg i spillet og du kan få det akkurat slik du vil uten å tenke på å spille samtidig.

 

Dersom det ikke finnes noe dedikert program som gjør demo filene dine om til andre videofiler (noe jeg tviler finnes i og med at demo filene ofte er veldig enkle små filer) så må du nok gjøre det på den måten.

 

 

edit: skriveleif

Endret av Frosten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...