fenris1979 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Heisann ja eg har klart å drite meg ut nok en gang hadde planlagt å levere inn selvangivelsen i kveld 30 april men siden eg var nede hos naboen fra klokka 2100 til over 2400 så klarte eg og bli forsinka med innleveringa på nettet. leverte den kl 0040 men saken er jo den at det er jo helg i morgen 1mai og da blir jo ikke posten henta og hvis noen leverte inn selvangivelsen etter at siste henting av posten på lørdag hva vil skje med dem ? for fristen er da virkeligt 2400 30 april men siden posten ikke blir henta før 2 mai vi de og så få straffer ?? er det muligt for meg å trekke tilbake den innleveringen eg gjore i natt og levere den pr.post, slik at den blir henta 2mai ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 De er ikke så nøye på det. Send den inn på Tirsdag du. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 eg har levert den inn på nettet, problemet er egentlig ikke strafferatene 600-1000 .- men om det blir forsinkelse på utbetalingen av skattepengen mine det er det som er mest trykkende Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg får alltid forsinkelse uansett hvor rask jeg er. Å levering er fra du putter brevet i postkassen, å staten tar forbehold om at posten kan være litt sen. F.eks årsavgiften på bil betalte jeg 4 dager etter frist i år, gikk helt fint. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 ok men eg tror eg satser på at det går bra selv om eg var 40 min forseint med innlevringa, de kan vel ikke være så nøye de må jo regne med litt slingrings monn. men jeg blir ikke forundret om eg får straff og forsinka utbetaling av skattepengene Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Har flere kompiser som sendte brevet ikveld. Går helt sikkert fint. Selv om det er staten så kan jeg ikke tenke meg at de tar et slikt gebyr for noe så lite som 40min. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg må bare takke trådstarter for denne tråden. Full som jeg er minte du meg på at jeg må levere. Satser på at en levering via nettet ikke fordrer ekstragebyr nå, det har jeg ikke råd til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hehe, hva er vitsen med å vente i flere uker før man sender den via nettet? Nå blir det muligens straffetakst på dere ja. Den er bare på 2-300kr såvidt jeg husker, men helt unødvendig å få når man har hatt 3 uker på å sende inn da. Penger rett ut vinduet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Oh yeah, jeg elsker moralprekener... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) j00 had it coming Endret 1. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 men saken er jo den at det er jo helg i morgen 1mai og da blir jo ikke posten henta og hvis noen leverte inn selvangivelsen etter at siste henting av posten på lørdag hva vil skje med dem ? for fristen er da virkeligt 2400 30 april men siden posten ikke blir henta før 2 mai vi de og så få straffer ?? er det muligt for meg å trekke tilbake den innleveringen eg gjore i natt og levere den pr.post, slik at den blir henta 2mai ? 6019372[/snapback] For selvangivelser sendt i posten er det poststempelet som gjelder (i praksis på lørdag som var). Men ettersom du allerede har levert via nettet (selv om det er etter tidsfristen) er løpet kjørt for din del. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 fikk denne i da 1 Mai trodde de hadde fri eg ? Hei! Det har vært antydning til køproblemer mot slutten av innleveringstiden så det vil nok ikke bli anvendt forsinkelsesavgift i ditt tilfelle. Regner med at du fikk tilbakemelding om at selvangivelsen var levert. Vennlig hilsen xxxxx xxxxx xxxxxxxxxx Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg glemte hele greia jeg og leverte 01:10 i natt rotehue! vistnok 2 promille av inntekt og 1 promille av formue som kommer i straffegebyr, ettersom jeg ikke har inntekt kan jeg slappe relativt greit av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå