ilpostino Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 kommer aldri til å glemme Scatman John.... han var en viktig del av musikkbildet da jeg som ung var på utallige fester og ble umåtelig full..... som tidligere nevnt her i tråde så fikk ordet scat en litt annen betydning etter at jeg fikk tilgang til internett... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det er som Jul, Nyttårsaften og Påske når denne karen dukker opp på playlista! R.I.P Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Nå sitter jeg og Nyhus og snakker om hvor fett det hadde vært å ha Scatman John som bestefar, han ser jo så koselig ut. Hører på I'm The Scatman, ah, nostalgi.. Endret 1. mai 2006 av KGB- Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 siden noen host"KGB-"host sa at jeg sku skrive her så ja.. jau, savner litt å høre musikken hans på fylla Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Kjøpte en Scatman-CD på den lokale Rimi'n for fire-fem år siden for kr 29,90. Vært hekta siden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Kanskje litt i meste laget for en scatman-skive? Uffda Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Haha, Scatmans World er digg! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg tror jeg aldri har fått en liknende latterkrampe verken før eller siden da vi hørte igjen Scatman's World en gang i 9. klasse. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg føler meg så skitten.. Har vært hardt utro mot scatman med Old Mans Child :---/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg føler meg så skitten.. Har vært hardt utro mot scatman med Old Mans Child :---/ 6029741[/snapback] oh n0es!!1 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg føler meg så skitten.. Har vært hardt utro mot scatman med Old Mans Child :---/ 6029741[/snapback] oh n0es!!1 6029799[/snapback] Din sviker. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Scatmans World! :love: Fy faen det var digg å høre den sangen igjen.. Minnene strømmer på R.I.P Scatman. Endret 2. mai 2006 av Pasient Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ååh? Visste ikke at han var død. Det var trist. Denne mannen fikk mange til å gå av skaftet og slå ut håret helt på fest! Scatman var min store helt på 90 tallet. *savne* Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Jeg husker hvor forferdelig overrasket jeg ble da han ga ut disse rare dance-greiene. Jeg visste kun om han som en relativt dyktig jazzpianist, så, som sagt, var ikke overraskelsen liten da jeg hørte han på radioen med "Scatman's World" og lignende. Han var forresten en forferdelig begavet scat-sanger (alle snuskete bemerkninger til side) delvis grunnet at han hadde en stammefeil. Endret 3. mai 2006 av rasgar Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Han var forresten en forferdelig begavet scat-sanger (alle snuskete bemerkninger til side) delvis grunnet at han hadde en stammefeil. 6032398[/snapback] husker han sa det var lettere å synge/scate enn å snakke når en stammet... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Han var forresten en forferdelig begavet scat-sanger (alle snuskete bemerkninger til side) delvis grunnet at han hadde en stammefeil. Det var vel ikke slik at stamming førte til bedre scat'ing eller synging, men det han sa var at av en eller annen merkelig grunn så stammet han ikke når han sang/scat'et. For ham var det altså vanskeligere å snakke enn å synge, men stammingen ga ham ingen fordel. Endret 3. mai 2006 av Vice Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Åh... Minnene..... Genial musiker! :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg føler meg så skitten.. Har vært hardt utro mot scatman med Old Mans Child :---/ 6029741[/snapback] oh n0es!!1 6029799[/snapback] Din sviker. 6029916[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå