Deadringer Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Da andre folk på min alder er ute og drikker natt til 1. mai sitter jeg hjemme og snakker med KGB- over msn og koser meg, da vi brått kommer inn på godeste scatman som tema. For hvem husker ikke Scatman. Alle de glade og dansene tonene som spratt ut av munnen til denne koselig, eldre herremannen. Både KGB- og jeg ble i en litt små nostalgisk stemning og det hele endte da med denne tråden til minnet om Scatman John. Scatman John Larkin døde nemlig for noen år siden av kreft og vi kom til den konklusjonen at han fortjener en egen tråd. Så jeg fant frem noen glade Scatmanlåter og fjernet Blood Red Throne avataren til fordel for en glad scatman. Mange gode minner fra barndommen i denne litt spesielle musikken. Andre som husker godeste Scatman? Så får vi se om vi ikke får lagt inn noe musikk fra Scatman etter en liten stund 1. Koselig bilde av godeste Scatman: og (og ja folken, jeg vet det er tonnevis av skapscatmanelskere der ut! skriv til tastaturet brenner^^) 2. Så har KGB- utstyrt oss med musikken folken! Vi er evig takknemlige! Scatman John - Scatmans World Scatman John - Scatman(I'm the Scatman) Scatman John - Sing Now! Bare vent en liten stund, så starter sangene 3. Ohyes, videoer! ADVARSEL! VIDEOENE ER UTROLIG ELENDIGE!! Scatmans World Scatman(Im the Scatman) Super et eller annet ='( edit: -Og INGEN scat-bilder i tråden! Anbefales og ikke gå inn på tvilsomme lenker som sikkert kommer til å dukke opp her -Musikklinker -Videoer Endret 4. mai 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Digget den låta i si tid, konge! Menne i ettertid så stusser eg litt på navnet Scatman John Endret 1. mai 2006 av Mala Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Mannen skal visst ha vært med på jazzmusikk før han gikk over til kidtechno. Vilt. Synd at han døde, da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Han var jazzmusiker ja. Ganske så dyktig innen scattingen også og på cden hans er det en låt eller noe som ikek går som harrytechno Så ble han bare 60år Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvorfor heter det scatting? Synonymet er jo bare helt forjævlig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Menne i ettertid så stusser eg litt på navnet Scatman John 6019248[/snapback] Var vel fordi han scat'et når han sang... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Menne i ettertid så stusser eg litt på navnet Scatman John 6019248[/snapback] Var vel fordi han scat'et når han sang... 6019271[/snapback] Nå som eg har fått litt innsikt i internett var det umulig å ikkje få tilsendt en link med scatPr0n :!: Endret 1. mai 2006 av Mala Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Hvorfor heter det scatting? Synonymet er jo bare helt forjævlig. 6019266[/snapback] Godt spørsmål. Navnet på måten å synge på kom nok før synonymet. Fra wikipedia: Scat singing, an improvisational vocal technique in jazz, in which nonsensical syllables or words are sung, often as part of a call-and-response interaction with other musicians Scat singing is vocalizing either wordlessly or with nonsense words and syllables as employed by jazz singers who create the equivalent of an instrumental solo using only the voice. Thus it is a type of voice instrumental. Scat-singing Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Da håper vi ingen finner på å linke til noe scatpr0n EDIT: Ynskyld folkens,eg er overtrøtt og jævlig og har derfor nådd ett barnslig nivå Endret 1. mai 2006 av Mala Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Da håper vi ingen finner på å linke til noe scatpr0n 6019296[/snapback] Sjekk hva jeg skrev under "edit2" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Da håper vi ingen finner på å linke til noe scatpr0n 6019296[/snapback] Sjekk hva jeg skrev under "edit2" 6019298[/snapback] H4ail t3h m4s70r111 EDIT: Wuhuu! Som music samples også Endret 1. mai 2006 av Mala Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Utrolig herlig å høre på noen av sangene hans. De varmer bare hjertet mitt og minner meg om gode tider. En ting jeg lurer på, var han med i Macarena-videoen? Favorittsangen min er nok Scatman's World. Synd at han døde, det var jeg ikke klar over før i kveld. Og folkens, la oss unngå diskusjon om navnet hans. Endret 1. mai 2006 av KGB- Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Ohyes, tekst til Scatman sang! I'm the Scatman Ski-Bi dibby dib yo da dub dub Yo dab dub dub Ski-Bi dibby dib yo da dub dub Yo dab dub dub I'm the Scatman Ski-Bi dibby dib yo da dub dub Yo dab dub dub Ski-Bi dibby dib yo da dub dub Yo dab dub dub B-B-B-Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Bop Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Boop B-B-B-Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Boop Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Bop (Scatting by Scatman John) Everybody stutters one way or the other So check out my message to you. As a matter of fact I don't let nothin' hold you back. If the Scatman can do it so can you. Everybody's sayin' that the Scatman stutters But doesn't ever stutter when he sings. But what you don't know I'm gonna tell you right now That the stutter and the scat is the same thing. Yo I'm the Scatman. Where's the Scatman? I'm the Scatman. Why should we be pleasin' any the politician heathens Who would try to change the seasons if the could? The state of the condition insults my intuitions And it only makes me crazy and my heart like wood. Everybody stutters one way or the other So check out my message to you. As a matter of fact don't let nothin' hold you back. If the Scatman can do it brother so can you. I'm the Scatman. B-B-B-Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Bop Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Boop B-B-B-Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Boop Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Bop Ski-Bi dibby dib yo da dub dub Yo dab dub dub Ski-Bi dibby dib yo da dub dub Yo dab dub dub Ski-Bi dibby dib yo da dub dub Yo dab dub dub Ski-Bi dibby dib yo da dub dub Yo dab dub dub Everybody stutters one way or the other So check out my message to you. As a matter of fact I don't let nothin' hold you back. If the Scatman can do it so can you. I hear you all ask 'bout the meaning of scat. Well I'm the professor and all I can tell you is While you're still sleepin' the saints are still weepin' cause Things you call dead haven't yet had the chance to be born. I'm the Scatman. B-B-B-Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Bop Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Boop B-B-B-Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Boop Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Bop Ski-Bi dibby dib yo da dub dub Yo dab dub dub Ski-Bi dibby dib yo da dub dub Yo dab dub dub Ski-Bi dibby dib yo da dub dub Yo dab dub dub Ski-Bi dibby dib yo da dub dub Yo dab dub dub Yeah, I'm the Scatman! (Scatting by Scatman John) Where's the Scatman? (Scatting by Scatman John) I'm the Scatman....repeat after me It's a scoobie oobie doobie scoobie doobie melody I'm the Scatman....sing along with me It's a scoobie oobie doobie scoobie doobie melody Yeah! I'm the Scatman! (I'm the Scatman!) Bop a Bodda Bop Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Boop I'm the Scatman! (I'm the Scatman!) Bop a Bodda Bop Be Bop a Bodda Bop (Scatting by Scatman John) *in background* Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Bop Be Bop a Bodda Bop (Yeah!) Bop a Bodda B-B-B-Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Boop Be Bop a Bodda Bop Bop a Bodda Bop Sing along with me! It's a scoobie oobie.... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Scatman John - Scatman(I'm the Scatman) Gode gud. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Scatman John - Scatman(I'm the Scatman) Gode gud. 6019782[/snapback] Lekkert? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Scatman John - Scatman(I'm the Scatman) Gode gud. 6019782[/snapback] Lekkert? 6023746[/snapback] Dypt, lekkert og fantastisk er ord som beskriver det hele ganske godt. EDIT: 1500 Endret 1. mai 2006 av qweac Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Var utvilsomt ett deilig tilbakeblikk der eg satt å hørte på de i natt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Dypt, lekkert og fantastisk er ord som beskriver det hele ganske godt. 6023782[/snapback] Ikke sant Mala: Fikk litt sånn nostalgisk følelse jeg. Koselig å høre de igjen, selv om det ikke akkurat et favorittmusikken Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Favoritter er det ikkje,men den nostalgi følelsen du nevner er der absolutt. Det holder det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Videoer anyone :!: Scatmans World og Scatman(Im the Scatman) edit: disse er også i startinnlegget Endret 1. mai 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå