Gå til innhold

Favoritt trance/techno sang?

skyhawk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
søkte litt og ehhhh.... har ikke tilfeldivis litt flere tips en bare dreamworld? :ermm:

og en sang som er virkelig bra er: tiesto - adagio for strings

6163739[/snapback]

Denne er myyye bedre enn Tiësto sin versjon: William Orbit - Barbers Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)

Lenke til kommentar
søkte litt og ehhhh.... har ikke tilfeldivis litt flere tips en bare dreamworld? :ermm:

og en sang som er virkelig bra er: tiesto - adagio for strings

6163739[/snapback]

Denne er myyye bedre enn Tiësto sin versjon: William Orbit - Barbers Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)

6166028[/snapback]

hvilke piller er det du tar? den er ikke bedre!

Lenke til kommentar

Utrolig mange gode låter å velge mellom, men den absolutte favoritten må nok være Gouryella - Ligaya.

Glemmer aldri når Armin Van Buuren spilte denne på Club Eau The Hauge i Nederland i Oktober 2002 under 13 timers settet hans. Jeg sto 1m foran dj-booth'en når han strakk henda i været under breaket på Ligaya. Den ekstatiske følelsen jeg da hadde får jeg nok aldri igjen. Der og da var jeg så nærme himmelen som det er mulig å komme tror jeg :dribble:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
ayla er good men den ultimate trance sang er sound of nature laget av mario lopez men det finnes 2 andre versioner som heter det samme så pass på at den er på ca. 3.5MB. liker også dj bobo, 2 brothers on the 4th floor (veldig bra)

6306854[/snapback]

Eller bare 'The Sound Of Nature' og 'The Sound Of Nature Part II'. MB har da ærlig talt ingenting med sangen å gjøre. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...