Gå til innhold

Nokia N70 og Lifeblog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har problemer med å få synkronisert telefon og pc, noen som har peiling?

6019068[/snapback]

Går smertefritt med meg. Er foresten veldig fornøyd med programmet LifeBlog, nytting når du skal finne ut hvor du var tilbake i tid, og fin fin måte å organisere å ta vare på bilder meldinger osv osv :) Kjekt å se tilbake på :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg sliter med det samme problemet og har gjort det siden jeg fikk telefonen i desember i fjor. Har lenge vurdert å levere telefonen til firmwareoppgradering, men har kviet meg litt for dette. Endelig ble det mulig å gjøre dette i sitt lune hjem og har gjort det.

Etter at jeg lastet tilbake backupen slik at jeg fikk tilbake mine 1500+ meldinger etc fikk jeg samme problem. Feilmelding ala Klarte ikke å lese en eller flere oppføringer, prøv igjen senere. Gjentatte forsøk gir det samme. Jeg fikk også feilmelding når jeg prøvde å avinnstallere Lifeblog på N70. Meldingen ga beskjed om at Lifeblog ikke kunne/klarte å avinstalleres.

Jeg ga til slutt opp, installerte firmware på ny, ergo helt ren telefon, installerte Lifeblog, ba om at Lifeblog på N70 ble oppdatert på mine ca 1000 bilder, bruker 1Gb kort, og JIPPI. Bildene kom inn i Lifeblog på pc sammen med fire SMSer som jeg hadde sendt og mottatt etter siste frimwareinstallering.

Prøvde igjen å installere backupen som lå på minnekortet, men det gikk like på trynet med Lifeblog som alltid før.

Altså her står jeg og det ser ut til at skal jeg få liv i Lifeblog må jeg på nytt installere firmware, glemme mitt tidligere liv med N70, og starte på nytt.

Med mindre noen av dere med betydlig større mobilkunnskap enn meg har en løsning.

På forhånd TAKK.

tlangset

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...