Broseen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Jeg har denne skjermen: http://www.mamoz.no/produkt/ET.L5209.014/A...CD%2C+AL19.html Etter jeg tok ut støpselet av stikkontakten og flyttet den til en annen stikkontakt, har skjermen vært helt død. Ingenting skjer uansett hva jeg trykker på. Da jeg tok den ut var skjermen på hvis dette kan ha noe å si. Og ja, det er strøm i stikkontakten. Hva kan være galt? Edit: Leif. Endret 30. april 2006 av Broseen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hei! Kanskje den har fått overspenning? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Nei skjønner ikke hvordan den skal ha fått det. Overspenning forekommer ikke sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det skjer jo av og til at elektronikk går i stykker. Og det skjer ofte når utstyret slåes av og på, pga litt ekstra stress på komponentene. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Synes uansett det er litt merkelig. Men hvis det er slik, så er vel spørsmålet om sånt går på garanti. Man må da kunne flytte støpselet fra en stikk til en annen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ja, hvis den ikke er mer enn 2 år gammel bør du forsøke garantien. Selvsagt skal den tåle å flytte støpslet. Skjermen din hadde antagelig en svakhet som ville røket før eller siden uansett. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Den er en uke gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå