Gå til innhold

BIA 3 viser muskler


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, det ser for villt ut. Eg har forøvrig en tråd om spillet HER da det er et multi-platform spill.

 

De lover oss også mye større brett,der de største mappene i EIB tilsavrer gater/kvartal i BIA3. Dette kan bli ganske bra! De legger også stor vekt å å føye til liv i karakterene.

 

Gleder meg villmann :)

Lenke til kommentar

jeg ser fram til BiA. likte de to forrige spilla, spesielt på det enkle men forholdvis velfungerende kommando systemet. bra story og fin sammenfletting av storien i spilla.

 

testa graw i helga, og først så likte jeg ikke kommando systemet helt, men da jeg fant ut av det litt bedre så løsna det der også. eneste som er litt kjipt nå er antall forøk jeg trenger på hvert brett :( (medium vanskelighetsgrad)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Husk på at dette er også en tidlig video. Ofte gjenstår mye finpussing, så det kan bare bli bedre.

 

6020115[/snapback]

 

I spillverden er det ofte omvendt.

Vi husker alle tilbakestegene fra tidlige PGR3 videoer, tidlige Madden NFL videoer osv....

 

Vanligvis blir sluttproduktet litt redusert i forhold til skrytevideoene som har versert rundt på nettet.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er ingame. Har ikke sett indikasjoner på noe annet. Slik grafikk med tilhørende lys/skyggeeffekter er noe vi kan forvente oss i årene som kommer. Å lage noe som kommer om 6 mnd som bare har "litt" bedre grafikk enn COD2 er tull.

 

Jeg kan ta feil, men magefølelsen er god.

Lenke til kommentar
Det er ikke ingame. Godt mulig det er kjørt med grafikkmotoren, men det virker alt for scriptet til å være ingame.

6021005[/snapback]

 

Det er ingame. Første delen med flyene er en scriptet ingame film. Overgangen fra flyklippet til gameplay klippet er jo så klart to klipp satt sammen.

 

Du ser jo helt klart at det er ingame. Flyene: Ganske lowpoly. Du ser på bevegelsene at de følger et "spor". Typisk for scriptede ingame filmer. Gameplay: Det ser jo ikke så bra ut. Grafikk på linje med de nyeste/snart kommende spill på markedet (Graw). Fin fysikk. Det er helt klar ingame. Siden partikklene ikke ser noe likt ut som partikkler prerendered, se blodet f.eks. Heller ikke lyset, skyggene, røyk og alt det der ser så bra ut som noe som er prerendered.

 

Får fanboysene tar over tråden. Det kommer ikke til å se bedre ut på PS3 eller Xbox 360. Begge kommer til å se like bra ut.

Lenke til kommentar

Eg skulle faktisk ønske at utviklerteamet var delt opp,slik at de kunne jobbe med hver versjon for seg. Og dermed tatt utg.punk i den hardwaren de har forran seg,slik at spillet tok i bruk den enkelte konsolls muligheter. Dette er jo sikkert litt meir tidkrevende og dyrt for utviklerene,men likevel.

Lenke til kommentar
Når er det release på dette spillet? Så sinnsvakt bra ut det spillet ja. Må nok investere i dette..

6020551[/snapback]

6021654[/snapback]

Er vel ingen fast dato på dette enda,vi får sikkert vite meir rundt E3.Eg tipper rundt juletider

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...