Mojo Pin Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hei. Har prosjekt i økonomi, grunnkurs vgs. Skal lage en powerpointpresentasjon av datamaskinen og internett.. Noen som har noe liggende? Eller er det noen som er pro på powerpoint og hypp på å lage en presentasjon? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Wikipedia.no er kjekk Ellers må du nok bare belage deg på å lage presentasjonen selv, er kjekt det pga. du lærer ingenting hvis andre gjør grovarbeidet for deg Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Nei, jeg er klar over det:p Selve innholdet skal egentlig gå greit å fikse.. Det hadde bare vært tøft med en kul fremvisning. Jeg eier nemlig ikke skills på powerpoint:P Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Nei, jeg er klar over det:p Selve innholdet skal egentlig gå greit å fikse.. Det hadde bare vært tøft med en kul fremvisning. Jeg eier nemlig ikke skills på powerpoint:P 6018769[/snapback] Altså Powerpoint er ikke vanskelig. Hold det stil reint og ikke over drive efektene. Og alltid husk på at bildene skal inn først slik at man får tid til å studere bildene mens man prater. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 1. Samme bakgrunn på alle er fint 2. Ikke skriv for mye på hvert ark - kun stikkord! 3. Ikke noen animerte effekter Da burde det gå ganske greit. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Animerte efekter går bra så lenge de tar uhorvelig lang tid. Og du har gått gjennom dem på forhånd slik at du ikke får noen overraskelser. Du kan også bruke noen ferdige maler. Men hold det enkelt. Det er det viktigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå