µT. Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Halla folkens. Som dere ser så er Samsung E900 en meeeeget lekker mobil, med mye snækz og tilogmed trykkfølsomme taster.. når det er sagt, er det noen i dette land som vet om denne kommer til Norge?.. Skulle gjerne hatt denne i hånden.. mer info står bla. her: http://www.amobil.no/artikler/mobiltelefon...a_small/24243/2 Endret 30. april 2006 av Steffen_moss Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Heisann! Den var jammen stilig den derre! Dessverre vet jeg like lite som deg om den kommer til Norge, men av artikkelen så virker det som at den skal komme seinere i år... Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Den kommer til Norge, men NÅR... det er et helt annet spørsmål Tar nok fra to måneder og oppover, tipper jeg. Endret 11. mai 2006 av Kalahari Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Den kommer til Norge, men NÅR... det er et helt annet spørsmål Tar nok fra to måneder og oppover, tipper jeg. 6082476[/snapback] Ja ok! Vi får nå håpe på det da!! Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Ser at man kan kjøpe den fra england her: http://www.expansys.com/product.asp?code=133171 Noen som vet om det er samme telefon og at den fungerer fint i Norge? Står at den skal fungere på andre europeiske gms nett. Har så lyst på den telefonen NÅ så vurderer å bestille den fra england. Edit: Fant den faktisk her: http://www.expansys.no/product.asp?code=137015 Da er den bestilt og jeg får den i løpede av noen dager Endret 20. juni 2006 av _Neon_ Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Ser at man kan kjøpe den fra england her: http://www.expansys.com/product.asp?code=133171 Noen som vet om det er samme telefon og at den fungerer fint i Norge? Står at den skal fungere på andre europeiske gms nett. Har så lyst på den telefonen NÅ så vurderer å bestille den fra england. Edit: Fant den faktisk her: http://www.expansys.no/product.asp?code=137015 Da er den bestilt og jeg får den i løpede av noen dager 6344563[/snapback] Nice! Koster den kun 2500kr?? Hvis dette er tilfelle, så er dette veldig billig!.. Jeg skal uansett ha meg en E900:) Du må lage en liten test om den når du får den.. Hvis du gidder da..! hehe Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Nice! Koster den kun 2500kr?? Hvis dette er tilfelle, så er dette veldig billig!.. Jeg skal uansett ha meg en E900:) Du må lage en liten test om den når du får den.. Hvis du gidder da..! hehe 6348129[/snapback] Koster 2500 kr + frakt. Bestilte frakt på 1-2 dager så da kostet frakten 236 kr. Muligens det kommer noe mva eller toll på den,ikke helt sikker på hvordan det fungerer,så i værstefall så vil den koste 3125 kr + frakt. Kan skrive litt om den når jeg får den Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Da har jeg fått telefonen,og jeg må si jeg er kjempe overraska hvor bra den er! jeg var redd det skulle bli tuklete å bytte fra min Nokia N70 til Samsung E900 men faktisk så er menyer og melding skriving ganske så likt. Eneste jeg savner er hvordan man kan søke etter kontakter på nokia N70,der du kan skrive inn et navn og den filtrerer fram uansett om du har lagret personen som "bedrift - navn" Har lest litt tester på nettet og folk nevner stadig at det er litt uvant med med de trykkfølsomme tastene,men kan ikke si jeg har noen problemer i det hele tatt med de. Funger utmerket iforhold til LG Chocolate som er overnervøs til de grader. Viste den frem på jobben idag og det ble mye "wow den må jeg ha" kommentarer Må også si at programvaren til samsung er ekstremt bra,så lett å bruke. Da får jeg fortsette og taste og fikle litt med den,bare hatt den i 3-4 timer Løp og kjøp! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) hvordan var kameraet å bruke? og var tastene gode? har du prød ut A2DP? Endret 28. juni 2006 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Måtte du betale noe toll? Lenke til kommentar
taxz_007 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Neon, har sett litt på denne telefonen selv og kikket litt på diverse brukertester på nettet. Det kan virke som om meningene er svært delte, noen elsker den mens andre har levert sin tilbake. - Hvordan er byggekvaliteten? - Er det god lyd fra MP3 spilleren med medfølgende øreplugger? - Har du opplevd at telefonen detter ut, eller "fryser" når du skal ringe eller sende melding? Noen hevder også at det å ringe eller sende melding kan ta opp til 1 1/2 min før noen ting skjer... Var prisen på expansys inkl mva og toll? Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Neon, har sett litt på denne telefonen selv og kikket litt på diverse brukertester på nettet. Det kan virke som om meningene er svært delte, noen elsker den mens andre har levert sin tilbake. - Hvordan er byggekvaliteten? - Er det god lyd fra MP3 spilleren med medfølgende øreplugger? - Har du opplevd at telefonen detter ut, eller "fryser" når du skal ringe eller sende melding? Noen hevder også at det å ringe eller sende melding kan ta opp til 1 1/2 min før noen ting skjer... Var prisen på expansys inkl mva og toll? 6401300[/snapback] Prisene fra expansys er inkl mva men uten toll,så det kom på totalt ca 3400 kr med frakt og toll. Leste at endel på nettet hadde problemer med å sende melding og at det tok veldig lang tid,det problemet er nok fikset for meldingen går unna med engang på min,har heller ikke problemer med at telefonen fryser. MEN det etter 3-4 dager begynte telefonen å bli dårlig. Når jeg har dekselet lukket så kan jeg såvidt klemme litt på mobilen så tror mobilen at jeg har lukket opp dekselet og jeg får lov til å bla i menyen,utrolig irriterende når man har den i lommen og man får sendt meldinger eller ringt rundt uten at man vet det. Og når mobilen lå til lading så plutsetlig restartet den og ba om pin koden,veldig irriterende siden jeg bruker mobilen til vekkeklokke og man våkner noen timer for sent og ser at mobilen venter på pin koden sin,det var ikke populært på jobben Telefonen er nå på vei til sverige til expansys for at jeg skal få en ny tilbake. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 nå ligger den i prisguiden Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 nå ligger den i prisguiden 6497167[/snapback] HiHi telefonjen min ble stjålet og nå får jeg samsung e-900 i erstatning for en d-500 fra forsikrings selskapet=D Lenke til kommentar
m3 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Et spørsmål til _Neon_ og de som eventulelt har telefonen. Jeg har lest at det går an å ta opp telefonsamtaler. Hvordan fungerer det, lager den pip lyd hver 5. eller 10. sekund, sånn som Nokia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå