IceC00| Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Har mekka en prototype på en kjøleblokk i stål(vil jo ikke sløse med dyrebart kobber til prøving å feiling) Lurer på hva dere mener om designet på kanalene og sånn. Ome dere har noen forslag på hva som kunne vært anerledes så si ifra... :smile: Takker på forhånd for alle(seriøse) svar Bilderher <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: IceC00| på 2002-10-03 00:24 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: IceC00| på 2002-10-04 00:24 ] Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Er vel helt grei den :smile: Hadde jeg bare hatt verktøyene/maskinene du har tilgang til... ^^ Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Har gått på mekansike fag før og broren min er der nå så jeg fikk han til å frese for meg. Riktig verktøy er halve jobben vettu... :smile: [ Denne Melding var redigert av: IceC00| på 2002-10-03 00:28 ] Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Et helt greit design! Som forlengst er utprøvet og funnet som godt. Prøv å lage bunnen ca 1mm tykk, så har du dermed en god blokk for CPU! Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Bunnen er ca 1mm bortsett fra en liten feil.. på et punkt er den under 0,5mm pga litt ivrig mating med fresen :smile: men det er jo heldigvis bare prototypen... Har forøvrig tenkt å kome ned på noe lignende i pris som Prosjekt biligvannkjøling, har brukt ca 35kr på dette foreløpig :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå