sindre2 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hvis jeg høyreklikker på C-disken min der opperativsystemet ligger: Hva skjer egentlig da? Fjernes absolutt alt eller blir Windowsen liggende igjen? Må ikke windows kjøre for at PCen skal funger da?? Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hvis jeg høyreklikker på C-disken min der opperativsystemet ligger: Hva skjer egentlig da? Fjernes absolutt alt eller blir Windowsen liggende igjen? Må ikke windows kjøre for at PCen skal funger da?? 6018454[/snapback] Jeg tror ikke den blir formatert nei .. fordi du kjører allerede windows på den .. men hvis du er i boot menyen skal det gå lett ann .. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg prøve en gang fra Windows å formatére systempartisjonen, men ble desverre/heldigvis stoppet med ei feilmelding om at den var i bruk. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Hva om jeg formater den i booth menye: Forsvinner Windows da? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hva om jeg formater den i booth menye: Forsvinner Windows da? 6018515[/snapback] Om du formatérer en partisjon så forsvinner alt innhold ja. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Du må boote med et annet medie . Eks MSDOS floppy å bruke f.eks fdisk . XP/W2K cd og i recovery console fra XP/W2K kan du f.eks kjøre DISKPART + FORMAT Endret 30. april 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Hva om jeg formater den i booth menye: Forsvinner Windows da? 6018515[/snapback] Det er ikke i selve boot menyen , men i komandolinjen i MSDOS eller liknende , komandoen heter (format c:) (eller den partisjonen du vil formatere), en annen måte å formatere disken på er hvis du har win-xp cd er å boote fra den, følger med det som skjer på skjermen helt til du blir bedt om å formatere disken, det er en måte jeg bruker ihverfall , Windows vil forsvinna ja.. Endret 30. april 2006 av xox Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 KillDisk på en bootbar floppy vil garantert fjerne alt du ønsker på hele partisjoner eller disk . http://www.killdisk.com/ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det er enkelt å formatére under innstallasjon av Windows XP og 2000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå