Gå til innhold

Katt, svan, ko, spindel och vår bild.

jlw

Anbefalte innlegg

Jag är allergisk i mot katter. Men de är kul och fotografera. Bilden nedan är tagen på min kompis katt som heter Bianca. Den älskar och bli fotograferad.

img_444c9421847de.jpg

img_444c96ee8bb78.jpg

Har 50 bilder till i serien. Slumpade ut två!

En hungrig svan.

img_4448e0b2544f0.jpg

Och en glad ko... Muh!

img_444a960d8831f.jpg

Så här ser det ut i Sverige på våren.

img_444bee2ac7e79.jpg

En kjempe söt spindel. :-)

img_44532dc443965.jpg

Hoppas jag inte bröt i mot någon bildkritik regel nu.

Godnatt.

Endret av jlw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du overdriver litt igjen, men bildene er langt mer spennende. 3 bilder bør være maks. Ellers tar det for lang tid for oss å skrive utfyllende om bildene. Alle 6 bildene holder en god standard, men jeg liker best det av kuen. Kattebildene er fine dyreportretter. Liker at katten ser ut av bildet på det første. Det av svanen er også bra. Likevel liker jeg kuen best. Det har rett og slett litt humør.

Fortsetter du i dette tempoet så overtar du rollen min som King of Spam her på forumet. Husk å gi oss akurat nok bilder til at vi klarer å absorbere inntrykkene. Gleder meg til å se flere bilder.

Lenke til kommentar

Var en kjempesoet katt! Dessverre ble bildene litt kjedelige, rett og slett. Som dyreportrett til aa ha i familiealbum er de ypperlige, men ikke det aller mest interessante.

Generelt sett hoey kvalitet paa bildene dine. Det var ok med saa mange siden de var saa forskjellige og holdt saa hoey kvalitet.

Svanen var toeff, men det toeffeste bildet var av kua.

Bildet av sverige om vaaren ble kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...