Gå til innhold

Forslag om nytt forum under Programmering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte kanskje at dere kunne legge til et forum som heter "Ønskes" under delen Programmering.

6018414[/snapback]

Og hvorfor skal en slik underseksjon opprettes? Du må nesten komme med litt mere info om hvorfor du ønsker denne nye underseksjonen.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte kanskje at dere kunne legge til et forum som heter "Ønskes" under delen Programmering.

6018414[/snapback]

Og hvorfor skal en slik underseksjon opprettes? Du må nesten komme med litt mere info om hvorfor du ønsker denne nye underseksjonen.

6018461[/snapback]

Pr. dags dato er det en del "Jeg vil ha det og det som gjør det og det". Dette gjelder vel spesielt PHP og er tildels meget irriterende til tider.

Lenke til kommentar

...da er det vel greit å få det vekk derfra og inn i en egen kategori så vi slipper å se det?

- Mange som spør etter ferdige kodesnutter - for eksempel i php-forumet - innbiller seg at de faktisk ikke spør om en ferdig kodesnutt

- Det er greit å holde forskjellige språk adskilt

- Responsen i forumet kommer til å bli laber. Jeg er ikke en av dem som tror at absolutt ingen er så snille (?) at de programmerer gratis for andre, men jeg tror det er et absolutt mindretall

- I mange tilfeller trengs det kun en link til google eller hotscripts, og ikke et helt nytt flott script.

På en annen side er det skrekkelig merkelig at folk er så selvsikre og pågående hver gang noen i Programmeringsforumene spør etter noe: -Hvor mye skal du betale, -Det ville kostet mange titusener, osv. Det irriterer meg. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være forbudt å spørre etter ferdige kodesnutter, det hender jeg lager en slik snutt til folk som spør. Selvfølgelig med en liten forklaring, men av og til koster det meg så lite å gjøre det for andre. Bjørnetjeneste? Neppe. Jeg velger hva jeg vi gjøre for hvem med omhu. En som har vært i php-forumet noen år får gjerne svar, en som ikke har vært der før i det hele tatt får sjelden noe ferdig gratis. Men det var en liten avsporing.

Et "Ønskes"-forum får nok tråder, men ingen svar... Det tror jeg, forutsatt at jeg forsto hensikten korrekt.

Gil har talt.

Endret av Gilbert
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Et "ønskes"-forum hadde aldri blitt brukt uansett. De som trenger PHP-koder klarer ikke alltid å velge rett forum engang, og poster i WDS istedenfor PHP. Å opprette et slikt forum blir bare tull, mange av de eksisterende ønskene i PHP/WDS er også svart på før, om folk bare hadde søkt litt.

Over and out.

Lenke til kommentar

Nå er det bare det at forumene omhandler programmering, dvs. "hvordan programmere?", "Hvorfor fungerer ikke denne koden?", "Er dette en hensiktsmessig måte å gjøre det på?" osv. Da synes jeg det er irriterende å lese om "Kan noen lage dette for meg?", "Noen som har et script som dette?". Det har ytterst lite med programmering å gjøre ... Har man ingen interesses for å programmere så har man lite i programmeringsforumene å gjøre ...

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nå er det bare det at forumene omhandler programmering, dvs. "hvordan programmere?", "Hvorfor fungerer ikke denne koden?", "Er dette en hensiktsmessig måte å gjøre det på?" osv. Da synes jeg det er irriterende å lese om "Kan noen lage dette for meg?", "Noen som har et script som dette?". Det har ytterst lite med programmering å gjøre ... Har man ingen interesses for å programmere så har man lite i programmeringsforumene å gjøre ...

6022146[/snapback]

Da burde det heller vært et subforum i de mest populære kategoriene, istedenfor et stort subforum med alle.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...