erlendba Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Når jeg spiller spill som GTA3 og mafia kommer det ettehvert en høy lyd i høytalerne og PCen blir veldig treg. Lyden stopper ikke før etter at jeg har bootet, dersom jeg starter spilllet går det kortere tid før lyden kommer tilbake. Dersom jeg spiller feks. Battelfield eller Total War skjer det ikke. Det minner veldig om en alarm. CPU tempen viser ikke no særlig over 50C når jeg går ut av spillene, så det det bør ikke være årsaken. Hva kan det være???????? Xp 1800 512 MB DDR GF TI4600 Hercules Fortissimo II Digital Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Skjekk kva instillingar som står i options i gta. Da eg spelte det kom det ein høg lyd etter ei stund, men da eg skifta lyd-ut enhet i gta, kom det seg, viss dette kun gjelder gta da? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 ey erlendba, lurer på hva for 3dmark2001 score du får.. tenkte på å kjøpe meg et lignende oppsett som du har, lurer på hvordan det yter i forhold til P4 systemer (som jeg vet hvordan yter og koster hehe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå