Dinsdale Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Fant NOLF2 til 50 kroner her. Ga det bort da jeg var ferdig sist. Måtte handle det igjen nå og det overrasker igjen med god grafikk og masse humor. Det er en FPS og du er en kvinnelig James Bond. Anbefaler alle å teste dette spillet, spesielt nå som det er blitt det er blitt så billig. Erling Ellingsen omtalte det for gamer.no i 2002 og ga det 9. Endret 30. april 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har prøvd både NOFL 1 og 2, men fekk aldri heilt taket på det, vart kjedelig, men kanskje eg skal gjere eit nytt forsøk ein dag. Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Fant NOLF2 til 50 kroner her. Ga det bort da jeg var ferdig sist. Måtte handle det igjen nå og det overrasker igjen med god grafikk og masse humor. Det er en FPS og du er en kvinnelig James Bond. Anbefaler alle å teste dette spillet, spesielt nå som det er blitt det er blitt så billig. Erling Ellingsen omtalte det for gamer.no i 2002 og ga det 9. 6018396[/snapback] Kanskje du skulle si hvor du kjøpte det ifra også? Har aldri prøvd spillet selv, og kunne vere interessert i å prøve... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Fant det i billighyllen i en lekebutikk på Bryn i Oslo. Men regner med man kan finne det like billig hos f.eks Elkjøp...osv.. Endret 1. mai 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
drugis Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Fant det i billighyllen i en lekebutikk på Bryn i Oslo. Men regner med man kan finne det like billig hos f.eks Elkjøp...osv.. 6020121[/snapback] jeg og, berre i bergen. spillte det mye på PS2. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det er genialt bra ja. Mye action og mye humor. Anbefales! Lenke til kommentar
reverto Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 NOLF2 er knall. Humor og sjarm som savner sidestykke. Det er dette spillet som trolig har gitt meg best spillopplevelse oppigjennom årene. Terningkast 6, hvis noe spill skulle verdt verdig. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Slenger meg på med en anbefaling jeg også, for både 1 og 2. Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Noen som har hørt noe om oppfølgere? Var jo JACK-spillet for en tide tilbake siden, men det teller ikke med... Endret 3. mai 2006 av morgawr Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Blir nok aldri noen. Ingen av spillene ble noen økonomiske suksesser, og Contract J.A.C.K. floppet totalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå