.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 har problem med halo 2 på 360. Når jeg putter i discen så kommer det om sånn sak om jeg må update og da trykker jeg på accept, men når den skal begyne å laste ned updaten så får jeg bare Disconected form xbox live. så nå får jeg faen meg ikke spillt halo2 på live hjeeeelp!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har du modda xboxen og ikke skrudd av modchipen? Eller modda profilen(tegn osv)? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 nei, kommer aldri til å gjøre det heller Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 dette ha skjedd med meg før ally... bare vent litt og prøv å laste den ned på nytt av.. det funka for meg Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 aiit aiit my man Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 den greia der er kjent, jeg husker at jeg stressa en stund med det, men fant ut at det var en veldig logisk måte å få det til(tror jeg), men desverre husker jeg ikke hva:-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå