Gå til innhold

Nytt hardware. Bra eller ikke bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er så morsomt med det bildet er at pluggene ser ut som de er dobbelt så lange som de egentlig er fordi lakken på PSUen er så blank at de speiler seg :p

Burde få plass uten videre problemer, men jeg har ikke prøvd sjæl, så jeg skal ikke si det mer enn 90% sikkert.

EDIT: Leif

Endret av G.G.
Lenke til kommentar
Det som er så morsomt med det bildet er at pluggene ser ut som de er dobbelt så lange som de egentlig er fordi lakken på PSUen er så blank at de speiler seg :p

Burde få plass uten videre problemer, men jeg har ikke prøvd sjæl, så jeg skal ikke si det mer enn 90% sikkert.

EDIT: Leif

6021663[/snapback]

det har du rett i..... har altid stussa på poenget med de lange pluggene :green:

Lenke til kommentar
skift RAM value er noe tull vis du skal ha spill pc

6022164[/snapback]

Det er bare ved ekstrem overklokking man bør ha noe annet enn vanlig ram.

Man merker ingen forskjell i dagligdagse ting om man har value-RAM eller kvalitets-RAM.

Lenke til kommentar

Ser greit ut, men personlig hadde jeg i hvert fall byttet ut psuen. Noen sier den er stille som graven, men min hiper var jetfly. Gå heller for en mist 500w ;) .

Også hadde jeg byttet ut cpuen med en x2 3800+. Billigere, og klokker minst like bra.

EDIT: CL3 pc3200 ram er jo litt slapt det også...

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
så bra ut det der :D. du ska bruke den te gaming? det burte gå helt fett. lykke til med kjøpet

6058961[/snapback]

Tror nokk det går fett ja :p:dribble:

Men hvilke gode ram da?

Vil ikke overstige 10k så forferdelig mye. SKal ha harddisk også.sei

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

De rambrikkene du har valgt er helt kurante hvis du ikke skal overklokke. Folk overdriver betydningen av CL 3, 2.5 osv. Jeg tør å påstå at du merker 0 forskjell på om du har lave eller høye timings når det kommer til spill ( CL 3 vs 2.5). Greit nok det gir en økning i syntetiske tester og greit nok at det gir en større ytelseøkning for AMD. For entusiaster så er latency kanskje viktigere enn for oss normale gamers :p

"At the end of the day, the appeal of low-latency memory modules may be limited to overclockers and enthusiasts intent on squeezing every last drop of performance from a system. More pedestrian "value" memory should be plenty fast enough for everyone else, especially since you can practically afford twice as much"

http://techreport.com/etc/2005q4/mem-latency/index.x?pg=10

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...