Gå til innhold

Alternativ til ASUS A6Ja?

edge

Anbefalte innlegg

Ja, som topic sier, finnes det noen verdige konkurrenter til ASUS A6Ja? Tenker da i samme pris-segment med någenlunbe tilsvarende grafikkytelse?

Tror jeg skal ha den, men hvis det finnes noe lignende som er verdt å se på så skrik ut.

Grunnen til nettopp den er: Dualcore, X1600 og ganske stor HDD.. Skal spille spill som BF2, ha til skolearbeid o.l til en ikke helt ublu pris.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem er det som fører zepto i norge da?

Zepto Znote 6615WD så ganske bra ut.. Uke 3 i mai er ikke så lenge til :p

6018883[/snapback]

Zepto er etter hva jeg har hørt blitt kjøpt opp av Netshop.

6019196[/snapback]

Dell 6400: sinnsyke specs untatt skjermkort.

2 Ghz dobbel kjerneprosessor.

2 GB ram

x1400

80 gb harddisk

printer

Du ka sikkert bytte printeren mot en bedre og/eller raskere harddisk. Maskinen lander med det utstyret på 11000,- kr.

Endret av Torland
Lenke til kommentar

Vet det med den dell'n, men problemet er at både dobbelt ram-tilbudet og 1300 kr avslag-tilbudet går ut før det skal bestilles.. Litt surt men. X1400 er uansett ikke noe særlig til mitt bruk(BF2, CS:S, WoW etc.)

Lenke til kommentar
Vet det med den dell'n, men problemet er at både dobbelt ram-tilbudet og 1300 kr avslag-tilbudet går ut før det skal bestilles.. Litt surt men. X1400 er uansett ikke noe særlig til mitt bruk(BF2, CS:S, WoW etc.)

6019932[/snapback]

Kanskje ikke bf2, men css og wow hadde nok fungert greit! Spørs hvor kresen du er!

Lenke til kommentar

6019932[/snapback]

Om du ringer Dell for du sikkert ordnet det. Men da kan det lønne seg å ringe nå og ikke etter at de har hatt tilbudet.

Lenke til kommentar

går det å ringe ettet at man har bestilt å få det billigere?? Skulle gjerne hatt noe blekk til den printeren! Eller kanskje skiftet til en bedre printer!! Tviler på at dette er mulig, men det hadde vært greit!!

Fatter ikke hvorfor alle mener at x1400 er så dårlig! Det scorer jo 4/5 av det x700/6600 scorer i 3dmark!! (nå holder vi x1600 utenfor) Med omega drivere (hvis det finnes til x1400) og litt overklokk kommer du opp til 2500! Vips så har du et bra skjermkort!!

:thumbup:

Noen som vet om x1400 er bedre enn Nvidia 4200 Ti?

Gleder meg til å se hva jeg scorer i 3dmark!

|mEg|

Endret av Torland
Lenke til kommentar

Tipper X1400 er en god del raskere en Nvidia 4200, da det er en 3-4 generasjoner nyere :p

Håper de tar in A6Ja-maskinene etterhvert igjen, hvis ikke jeg finner en norsk forhandler som fører Zepto.

Leif angrep Zepto

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Tipper X1400 er en god del raskere en Nvidia 4200, da det er en 3-4 generasjoner nyere :p

Håper de tar in A6Ja-maskinene etterhvert igjen, hvis ikke jeg finner en norsk forhandler som fører Zepto.

Leif angrep Zepto

6028646[/snapback]

Den der Zeptoen; Hvor mange tommer er den og hvilke spesifikasjoner har den?

|mEg|

Lenke til kommentar

15.4" 1680x1050

2.7KG

Core duo *valgfri* fra 1.66GHZ til 2.16

GO 7600

1(eller2) GB minne

100 5k4 HDD

Ca slik Zepto'en er med min konfig, da med 1.83ghz og 2gig.

Får se hva som kommer først til norge: den eller A6Ja

Lenke til kommentar
15.4" 1680x1050

2.7KG

Core duo *valgfri* fra 1.66GHZ til 2.16

GO 7600

1(eller2) GB minne

100 5k4 HDD

Ca slik Zepto'en er med min konfig, da med 1.83ghz og 2gig.

Får se hva som kommer først til norge: den eller A6Ja

6028721[/snapback]

Og pris for Zeptoen, så då ganske bra ut! får kjøpe noe råere (grafikk) ved neste pc kjøp.

Lenke til kommentar
Vet ikke pris, for på zepto.dk så er det angitt i danske kroner og uten moms.

6028773[/snapback]

Jeg er også ute etter A6Ja, men som vi er smerttelig klare over, er den utsolgt. Så jeg ser etter en erstatning selv. ;)

Jeg så litt på de Zepto pc'ene i danmark. Satt sammen en av typen "Zepto Znote 2425W"

2GHz Dual core T2500

2GB Ram PC5300

GForce 7600 256mb

100GB 5400rpm

cd\dvd rw

uten OS

Salgspris:

kr 13.742,50

Inkl. moms

Men dette er som sagt i Danmark. Når den kommer til Norge er den vel på 2*Salgspris, men ikke vet jeg. :hmm:

Uansett dette hadde vært det perfekte alternativet til A6Ja. (og litt til)

De har oppgitt 3D Mark 2005 score på ca 3250 poeng. Men dette blir nok høyere med den konfigurasjonen jeg har satt det opp til. I tillegg står det at kortet kjører på 375 Mhz på chippen, og 700 Mhz (DDR) på rammen.

Er det noen som vet hva X1600 i A6Ja'en kjører på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...