Arne Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hei! Sidan eg ikkje fann datoen på gamer.no, så spør eg her. Kva er lanseringsdatoen til halo 3? Igår såg eg Xbox360 Core til 2499. I september, kva trur de prisen er då? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Tviler på vil vi se noe til en ferdig versjon av dette spillet før uti slutten av året. evt. starten på 2007 MS har luftet tanke rom en prisreduksjon på 360 rundt juletider(?). Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Eneste foreløpige tidsrom som er nevnt, er mars 2007, men det er bare rykter. Mulig de sier noe på E3. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 BUHUHU!!! Eg ville så gjerne ha Halo 3! Trur de det kjem nokon bundles på elkjøp til hausten? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 er ikke sikker på om det kommer noen bundles til høsten men vi får i hvertfall håpe på at vi får sett litt til master cheff! I'm in LOVE with the master of the games! Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 ...vi får sett litt til master cheff!I'm in LOVE with the master of the games! Master cheff != Master chief Du spiller da for fanken ikke en jævla kokk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 ...vi får sett litt til master cheff!I'm in LOVE with the master of the games! Master cheff != Master chief Du spiller da for fanken ikke en jævla kokk! 6020706[/snapback] Ahehahaha, off no lo eg faktisk litt Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 I am the master chef! Watch me as I scramble some eggs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå