Gå til innhold

Sumbit knapp til å linke til den siden jeg vil. ?

Anbefalte innlegg

hei.

Her er problemet.

Hvordan blir koden hvis jeg skal få en sumbit knapp til å sende inn den info en jeg vil og deretter gå til den siden jeg vil ?

Jeg har klart og få den til å sende inn, men etter at den har sendt inn kommer den bare inn på siden "siden kan ikke vises" men om man refresher så ser man at bilde man har opplastet ligger der. Så det jeg vil gjøre er å få siden "siden kan ikke vises" til å være den siden jeg vil at den skal være.

Takker for alle svar :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

<form action="side.php" method="get eller post">
 <input ... >
 <input ... >
 <input type="submit" value="send">
</form>

Du gir en relativt dårlig beskrivelse av situasjonen, og det blir derfor vanskelig å poste noe fornuftig kode. Kan du ikke poste det du har?

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar

ja, beklager dårlig beskrivelse. men her kommer koden.

Kunne noen ta et eksempel med å linke til google etter at man har klikket på send inn knappen å info en har blitt sendt ?

<form name="upload" id="upload" ENCTYPE="multipart/form-data" method="post">

Last opp en fil

<input type="file" id="userfile" name="userfile" />

<input type="submit" name="upload" value="Last opp!" />

</form> 

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se at du har noen action-attributt i koden din (action="xx"), men jeg antar at det ikke går an å laste opp til ingenting og at du derfor har en side der. Eller finnes det andre metoder?

6018459[/snapback]

Altså når folk laster opp et bilde å klikker på knappen "last opp" så lastes det valgte bilde opp på FTP servren og dem kommer til en annen side (siden kan ikke vises), men om dem klikker en klikk tilbake og refresher så ser dem at bilde dem lastet opp ligger der. Det jeg vil er at når dem kommer til en annen side (siden kan ikke vises) skal være for eks vg.no. ble det bedre forklart nå ?

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se at du har noen action-attributt i koden din (action="xx"), men jeg antar at det ikke går an å laste opp til ingenting og at du derfor har en side der. Eller finnes det andre metoder?

6018459[/snapback]

blank action sendes til samme url som du allerede står på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...