Gå til innhold

Problemer med x1900xtx

Anbefalte innlegg

Ok: aller først, lagde er tråd før som gjaldt crossfire med x1900 kort, men fant ikke ut hva som var problemet:

Flimring med x1900 crossfire

Nå kjører man bare 1 kort, men får feil fremdeles. Har prøvd med begge kortene, og får samme feil på begge...

Feilen er som følger:

-Når jeg bruker det ene skjermkortet piper skjermkortet i noen spill (f.eks det kommer en pipelyd fra skjermkortet når jeg feks skal holde over "ok" knappen i trackmania, pipelyden endrer seg fra når jeg trykker på "ok" knappen, men fortsatt er det en annen skurrelyd som kommer fra det..)

-skriften blir rar i WoW:

loffunge.jpg

men kan være normal skrift, alt ettersom hva oppløsningen er...

har også andre bugs i spillet, og dette skjer ikke bare på ett kort, men på BEGGE!

har installert nyeste drivere og greier, så hva kan det være? kan det være hovedkortet (som også er nytt) som ikke fungerer som det skal?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du koblet egen kabel fra psu til begge skjermkortene?

og har du sjekka tempen? prøv ATITool > http://www.techpowerup.com/atitool/ du kan også sjekke med ''Scan for Artifacts'' om du har feil på 3d

vis du har flere problemer så må du kanskje sende den inn til webshopen du kjøpte dem fra, og når jeg sier webshop da mener jeg at du ikke har fått kjøpt x1900xtx+x1900cf på elkjøp! ;-P

Endret av wiak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...