steinrr Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har en Western Digital Extreme Lighted 320GB USB/FW ekstern harddisk. Denne kan ses her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312336 Da jeg fikk den kjørte jeg den på Firewire, og formaterte den som NTFS. Den har virket prikkfritt frem til nå (ca. 1 måned). For noen dager siden koblet jeg den til en annen maskin, men da via USB 2.0. Dette fungerte også bra. Da jeg koblet disken til maskinen min igjen over Firewire, dukket den plutselig ikke opp i My Computer lenger. Koblet den til med USB 2.0 og da kommer den fint opp. Jeg kunne godt brukt USB 2.0, men det gir bare halvparten av farten jeg får med Firewire, så jeg skulle hatt den til å fungere på Firewire. Noen som har noen idèer? Har prøvd to forskjellige ledninger uten resultat. Disken har to Firewire-porter, men samme problem med begge. Satte disken på en annen Firewire-kontroller, og da dukket den opp som "Removable Drive", men jeg klarte ikke aksessere disken (fikk I/O-feil + at den rapporte den som bare halve størrelsen). Er det bare å levere den inn og få en ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå