GOKVELD Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg lasta ned Daemon Tools og Mini Image og Alchohol 120% og så skjedde d noe... Alt ble mye mer tregere og når jeg skulle hør på musikk gikk det ikke.. og når jeg skal gå inn på volumkontroll kommer det opp: Det er ingen tilgjengelige mikserenheter. Du kan installere mikserenheter ved å gå til kontrollpanel, klikke Skrivere og annen maskinvare og deretter Legg til maskinvare. Programmet avslutter. Men lyden virker for når meldingen kommer opp kommer det jo enn lyd.. Har prøvd å scanne maskin men finner ingen ting... Har sletta alt av det jeg lasta ned.. Noen som har hadd samme problem...? Eller noen som vet hva jeg burde laste ned for å finne viruse/spyware?? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har du prøvd systemgjenoppretning? Last ned Hijackthis. Kjør housecall og panda activescan (se signatur) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hei! Antivirussøk fra Ultimate Boot CD kan være en god idé. Prøv også Ad-aware fra sikkermodus. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå