DarkSlayer Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Dette er egentlig et generellt spørsmål. Mitt problem f.eks er at jeg har et hk med en intern 8 pins 1394 fw kontakt(asus a7n8x socket a). Har lett internett rundt for å finne potensielle kabler for denne kontakten. Hadde nesten et problem med å koble de interne usb kontaktene med en usb ledning jeg hadde. Fiksa det selv heldigvis. Men fant ingen på nett som selger usb kabler til intern kontakt. Lette en gang til digital ledning mellom cd-rom og lydkort. Fant ikke, men nå trenger jeg det ikke (cd-rom er koblet ut, og cd musikk spilles på anlegg). Vanlige butikker selger minst mulig av rare ledninger. Komplett har nesten ingenting som går på intern-kontakt -> til -> annen kontakt. Andre databutikker, biltema, clas olson holder seg også for god til å selge rare ting. Interne stømkabler, sata og flatkabler er det nærmeste ser det ut som. Hvor kan man skaffe slike kabler? Hvis ingen selger disse rare kablene? Hvor går man for å kjøpe ledninger og kontakter i løs vekt for å lodde dem? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Disse kablene skulle jo ha fulgt med når du kjøpte hovedkortet... Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Disse kablene skulle jo ha fulgt med når du kjøpte hovedkortet... 6017578[/snapback] Nei, de følger med kabinettet eller eventuelt med diverse frontpanel som har 1394-kontakt. Endret 6. mai 2006 av ShAvAnO Lenke til kommentar
nilsjohanole Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Sjekk www.elfa.se de har mye rart Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Jepp, SKULLE, fulgt med .... produktet. Men hva om de ikke gjør. Jeg kjøper ikke alltid retail utgave av ting, og i fleste tilfeller så kommer andre versjoner like mye med dill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå