Jannis-15 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 de hadde den ikke på Download.com lenger, så hvor kan jeg lasdte den ned nå...? Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jo, nå skal du høre. Her: hw.no HTH. :wink: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Ahhh, Takker! :smile: tengte ikke på den guiden pga linken i "test av 9700Pro" linket meg bare videre til Download.com. men jeg burde jo seff ha "tenkt" først, hw.no har jo alt... :oops: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 grr, nå har jeg lastet ned filen og kommer frem til dit den skal kopiere filene, da får jeg beskjed om at filen Data1.cab er ødelakt, denne filen kreves for å fullføre installasjonen... hva gjør jeg nå??? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Eh, finner den en annen plass? :wink: Google er din venn. PCWorld har den sikkert. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 nix, pcworld linket meg bare til download.com også.. :sad: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Da får vi høre med Google. Resultat: Bingo Link Tid: 45 sek Edit: Leif link, gitt. [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-10-03 01:34 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 laster ned nå, får håpe denne fungerer bedre en den første... :smile: Takker for linken! :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ja, du får si fra hvis jeg skal Google litt mer for deg. :wink: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 JIPPI!!! :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 "Jippi, det funker" eller "Jippi, Lars kan google for meg"? :wink: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 "jippi, Lars kan google og Lars er helmax!" :wink: men når jeg prøvr å kjøre programmet får jeg melding om at den ikke finner en installasjonsfil, men skal ikke alt dette være ferdig nå (installasjonen er fuyllført sto det jo først...)? Mvh, Jan Erik ps: jeg bruker win2kPro... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg vet ærlig talt ikke. Hack registeret elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå