Konsoll Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Orket ikke å lete etter tidligere emner i denne kategorien som evt. måtte befinne seg på forumet. Dette er ikke direkte "annet om data" men det er ikke noe typisk "off topic" heller. Jeg frekventerer ikke forumet noe særlig men vet at det er et gedigent og aktivt forum, hvor det kan komme mange svar på spørsmål :smile: Vel, jeg har en liten forkjærlighet for Playstation 2 som jeg såvidt har prøvd et par ganger. Men jeg lurer på om X-BOX kan være et bedre alternativ. Hva er bedre med X-BOX da? Tenker spesielt på spillopplevelse, grafikk, håndkontroll (komfort), utvalg, priser, minne osv. Hva anbefaler dere? Nb! Pc er ikke noe alternativ her. Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 XBOX uten tvil, litt store håndkontroller, men de små kommer om noen uker. Den er billigere 1690kr på Elkjøp Den har Nettverks kort du kan chipe den lett, den kan kjøre linux, og win 2000 i linux. Du kan legge spill inn på hdd'en. du trenger ikke minne brikke pga. hdd. OSV OSV OSV Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 SNES...*sukk* :smile: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Snes ja... mimrer rock and roll racing.. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Playstation 2. - Spillutvalget!!!!!!!!!! -> Tekken 4 - Har kjøpt opp SEGA til å lage spill for seg (noe SEGA virkelig kan) - Lagd av Sony, ikke Microsoft. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Passer under konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg