MiniGod Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har tengt å kjøpe meg ny PC.. Men har et problem! Når det er lyder fra maskin bruker jeg nesten bare headsett.. Hvilket lydkort er nødvendig for å bruke et surround headsett med god kvalitet? Egenet for spilling da.. Hvis det har noe å si.. På forhond.. Takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Einaste du har behov for er eit lydkort med surround (5.1). Desse får du frå eit par hundre til fleire tusen. Lenke til kommentar
FrodeKommode Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Tjo hei! Ta en titt i lydkort seksjonen i prisguiden til hardware.no Lykke til Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Trenger jeg XFI hvis jeg skal spille BF2 eller noe.. Trenger og trenger da men.. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Du må slettes ikke ha X-fi, nei. Selv liker jeg god lyd, avanserte høytalere osv. Kjøpte ny pc i mars, med Xfi lydkort. Sammen med Sennheiser HD555 headsettet mitt, er et av de kjøpene jeg er mest glad jeg gjorde Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Har ikke peiling på lyd.. Trenger hjelp til valget jeg skal ta... Hvilket lydkort er nødvendig? Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 500 .- og du få en oki lydkort for terratek eller creative...holder for alle spill Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Et hvilket som helst 5.1 lydkort vil fikse biffen. Det har så og si alle standalone lydkort i dag (og de fleste integrerte også). Et soundblaster audigy 2 kort er et bra valg for spilling dersom du ikke vil legge overdrevet mye penger i det. Soundblaster X-fi er enda bedre, men da begynner du å snakke om relativt mye penger for et lydkort, spesielt med tanke på at de fleste vanlige mennesker ikke hører forskjellen ved midnre de får en direkte sammenligning uansett. -Stigma Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Anbefaler: Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS eller Creative Sound Blaster Audigy 2 Forskjellen på desse er ikkje så stor, kor mykje det har å sei for deg må nesten andre svare på. Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Takker Takker.. Skal ta en titt! Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 X-fi er noe av det beste eg har vore borti. Før brukte eg det som var på hovudkortet og syntes det var greit nokk,så satte eg inni 1 gammelt live-kort,som var noe betre. For å si det enkelt x-fi er værdt pengene det koster,ivertfall viss du har gode headphones eller høytalerer. Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Zalman reel surround headset! er det bra nok for det? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS 6017396[/snapback] har det sjøl og er fornøyd med det, var som å bytte høytalere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå