Stigma Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hallai godtfolk Jeg ser etter noen som selger "blanke" 2 og 3-slot brackers. Det jeg mener er f.eks. slik som dette... http://www.alphacool.de/xt/product_info.ph...llseye-bay.html ...men uten at de er ferdig-utkuttet. Spesifikt trenger jeg noen sånne som er i aluminium, for casemodding. Finnes det noen som selger sånnt? (ikke nødvendigvis bare i Norge...). -Stigma Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har ikke sett det noen plass, men du kan jo få en blikkenslager til å lage det til deg da. Alt du trenger da er å gi han noen mål osv... så knekker han den til sånn som du vil ha den (skjønner du hva jeg mener?) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Jaaau... kan jo alltids lage en selv, men det er mye arbeid for noe man skulle tro det var demand for i markedet =) -Stigma Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Nja, sånne dobble er det vel minimalt med ønske og etterspørsel på vil jeg da gjette. Dem er så upraktiske når man skal sette inn en ekstra DVD spiller;) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jaaau... kan jo alltids lage en selv, men det er mye arbeid for noe man skulle tro det var demand for i markedet =) -Stigma 6017783[/snapback] men du kan jo få en blikkenslager til å lage det til deg da. 6017145[/snapback] Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har ikke sett det noen plass, men du kan jo få en blikkenslager til å lage det til deg da. Ser ikke for meg at det kunne blitt noen billig løsning akkurat.... Vet ikke hva en blikkenslager tar som timelønn jeg, men du lager vel ikke akkurat en slik bracket på 5 minutter. =P -Stigma Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 5min, det er NP det! hvis jeg har en plate, en vinkelsliper, en planke/bjelke og noen klemmer så er det vel gjort på kort tid. Kan ta litt lengre til hvis jeg bare har stikksag eller dremel. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Jeg har ikke sett det noen plass, men du kan jo få en blikkenslager til å lage det til deg da. Ser ikke for meg at det kunne blitt noen billig løsning akkurat.... Vet ikke hva en blikkenslager tar som timelønn jeg, men du lager vel ikke akkurat en slik bracket på 5 minutter. =P -Stigma 6020442[/snapback] Har netopp bestilt en sånn av 1mm tykk aluminium for å dekke to 5,25" plasser i front, med disse målene. De skulle ha 50kr for det, ikke så dyrt det vel? Endret 18. mai 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) O_o ... 50kr sa du? Kanskje jeg får ta en ringerunde og høre likevel da. Trodde virkelig folk hadde tatt blodpris for å lage noe sånt. Takk for at du hintet meg i PM =) Du er ikke tilfeldigvis i Bergen er du? I så tilfelle hadde hadde det vært greit å vite hvem du bestiltle fra. -Stigma Endret 18. mai 2006 av Stigma Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 veit, til og med billigere en på Microplex Nope, bor utenfor Bodø. Men gulesider.no er en plass å begynne å lete på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå