fxwz Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Fikk meg en kingston rambrikke på fredag. Idag, hadde vi et strømbrudd, som presterte å slå av min pc. Når jeg da skulle prøve å slå den på, pep den som et hel#¤"%. Denne pipinga assosierte jeg med den pipinga jeg hadde forrige gang en av brikkene mine tok kveld. Jeg var derfor kjapp til å finne frem mitt antistatiske armbånd, og bytte ut den ene med den reservebrikken. Og på 1-2-3 fungerte alt. Hva bør jeg da gjøre i dette tilfellet? Kaste brikken i søpla og gi faen? Bruke angrerett? Kontakt Kingston? Kontakte MPX? BTW, det står lifetime warranty på brosjyren som fulgte med brikken! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 BTW, det står lifetime warranty på brosjyren som fulgte med brikken! 6016725[/snapback] Da er det vel livstidsgaranti, men gjelder den om det er psu'en sin skyld at den gikk fyken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Send brikken tilbake til butikken du kjøpte de av og si at de plutselig ikke virket og vil ha nye på garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå